زن و شوهر جوان خونسردانه در حال سرقت به دام افتادند

زن و شوهر جوان خونسردانه در حال سرقت به دام افتادند

سرهنگ" احمد ثمره حسینی "در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سارقان در منزل یکی از شهروندان ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

به گزارش 9صبح، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری زوج سارق حین سرقت در یکی از منازل سطح شهر طی عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ" احمد ثمره حسینی "در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور  سارقان  در منزل یکی از شهروندان ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی کلانتری 12 سریعاً در محل حاضر و با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند در عملیاتی ضربتی 2 سارق که با اطمینان از خالی بودن خانه در حال  سرقت  بودند را دستگیر کنند .

فرمانده انتظامی شرستان چابهار ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی های تکمیلی پلیس به 6 فقره سرقت دیگر در سطح شهرستان چابهار اعتراف کردند .

سرهنگ " ثمره حسینی" در پایان با اشاره به اینکه که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با شماره 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

وب گردی

    نظر شما