مرد بدشانس در مترو جان باخت/ گردنش شکست و در همانجا مُرد

مرد بد شانس در حالیکه تلاش می کرد از گیت مترو بپرد گردنش شکست و جان باخت.

به گزارش 9 صبح به نقل از دیلی میل،‌ قربانی ۲۸ ساله "کریستوفر دی لا کروز" هنگام پرش از گیت متروی نیویورک آمریکا در خیابان کوئینز زمین خورد و گردنش شکست.

دوربین های مداربسته از لحظه زمین خوردن این مرد در زمان حادثه فیلم گرفته است.پزشک معالج وی تشخیص داد که مرگ تصادفی او ناشی از ضربه بلانت به سر و گردنش بوده است.

مرگ این مرد بر اثر تصادف عجیب خانواده "د لا کروز" را در شوک فرو برد."برایان د لا کروز" برای قدردانی از برادر فقیدش که او را "مهربان ترین روح" توصیف کرد موفق شد تا بیش از ۱۵۰۰۰ دلار برای مراسم تشییع وی جمع آوری کند.

"رایان " دراین باره گفت: تمام کمک های مالی صرف کمک به هزینه های مراسم تشییع جنازه و ایجاد یک صندوق کالج برای پسر چهار ساله اش می شود، پسری که برایان می گوید بسیار به پدرش نزدیک بود.

وقتی پلیس و پرسنل  مترو به محل حادثه رسیدند وی بیهوش شده بود اما پس از انتقال به بیمارستان جان باخت .به نظر می رسد قربانی قبل از سقوط مرگبارش مست بوده و تعادلی روی بدن خود نداشته است.

"برایان" برای قدردانی از برادرش که او را «مهربان‌ترین روح» توصیف می‌کرد، یک پیج ساخت که تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده است.

"برایان" در جمع آوری کمک های مالی نوشت: «اگر یک چیز در این دنیا وجود داشت که برادرم می خواست به خاطرش به یاد بیاورد، این عشق او به پسرش بود که برای او ارزش جهانی داشت. هرکسی که تا به حال حتی برای یک لحظه کوتاه با کریس صحبت کرده باشد، احتمالاً چهره برادرزاده من را دیده یا در مورد عشق برادرم به او شنیده است."برایان نوشت: "هیچ مقدار پولی نمی تواند جایگزین از دست دادن یک عزیز شود." ما از شما می‌خواهیم که اگر می‌توانید آنچه را که  قادرید برای تامین هزینه های آینده پسرش اهدا کنید."

منبع:ایران آنلاین

    نظر شما