ضرب و شتم تکنسین های اورژانس در خوزستان/ بیمار قلبی هم به شدت کتک خورد

ضرب و شتم تکنسین های اورژانس در خوزستان/ بیمار قلبی هم به شدت کتک خورد

تکنیسین‌های اورژانس در حال انتقال بیمار قلبی به بیمارستان بودند که پسر او راه آمبولانس را سد کرد و تکنیسین‌ها و بیمار قلبی را به باد کتک گرفت.

به گزارش 9 صبح؛ تکنیسین‌های اورژانس در حال انتقال بیمار قلبی به بیمارستان بودند که پسر او راه آمبولانس را سد کرد و تکنیسین‌ها و بیمار قلبی را به باد کتک گرفت.

ساعت ۱:۵۰ بامداد دیروز (جمعه) به مرکز اورژانس خوزستان خبر رسید که مردی دچار حمله قلبی شده و نیاز فوری به کمک دارد. در این شرایط تکنیسین‌های اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل حادثه واقع در منطقه شیبان شدند. بیمار مردی ۵۷ساله بود که بر اثر حمله قلبی شرایط سختی داشت.

امدادگران بلافاصله اقدامات اولیه درمانی را آغاز کردند و همزمان هماهنگی‌های لازم برای انتقال بیمار به بیمارستان را انجام دادند. آنها در ادامه بیمار را به آمبولانس منتقل کردند تا به بیمارستان منتقل کنند؛ اما درست درهمان لحظات یک خودرو جلوی آمبولانس پیچید و راه را مسدود کرد. راننده آن که عصبانی به‌نظر می‌رسید پیاده شد و سراغ راننده آمبولانس رفت.

پسر جوان راننده را پایین کشید و با او درگیر شد. در این شرایط تکنیسین اورژانس به کمک همکارش رفت و پسر خشن با هر دو نفر درگیر شد و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد. این درگیری در شرایطی اتفاق افتاد که بیمار قلبی در آمبولانس بود و کوتاهی از انتقال وی به بیمارستان ممکن بود به قیمت جانش تمام شود.

پسر جوان به دلایل نامعلوم آنچنان خشمگین بود که سراغ بیمار رفت. او در شرایط وخیمی قرار داشت و باید هرچه سریع‌تر به بیمارستان منتقل می‌شد، اما پسر خشمگین بیمار را هم کتک زد. در این شرایط نزدیکان بیمار به کمک آمدند و او را نجات دادند و در شرایطی که هر دو تکنیسین اورژانس و بیمار کتک خورده و آمبولانس نیز خسارت دیده بود، بیمار به بیمارستان منتقل شد.

بررسی‌های انجام شده در این‌باره نشان می‌دهد که ضارب فرزند بیمار بوده و به‌دلیل اختلافاتی که با پدرش داشته دست به این کار زده است. براساس این گزارش رسیدگی به این پرونده با شکایت تکنیسین‌های اورژانس در خوزستان آغاز شده است.

    نظر شما