زن کشی فجیع ۲۰ روز قبل از عروسی/ برق به بدنش وصل کردم و کشتمش

زن کشی فجیع 20 روز قبل از عروسی/ برق به بدنش وصل کردم و کشتمش

مردی با وصل کردن برق، همسر خود را به قتل رساند و برای فاش نشدن راز جنایت، جسد و خانه را به آتش کشید.

به گزارش 9 صبح؛ سال ۹۸، مردی با وصل کردن برق، همسر خود را به قتل رساند و برای فاش نشدن راز جنایت، جسد و خانه را به آتش کشید. تحقیقات اولیه نشان داد قربانی آتش‌سوزی نوعروسی است که قرار بوده ۲۰ روز دیگر جشن عروسی خود برگزار کند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که شوهر نوعروس در پارکینگ ساختمان بوده که متوجه آتش‌سوزی می‌شود و در تماس با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی کمک می‌خواهد. در عین حال تحقیق از همسایه‌ها نشان ‌داد زن جوان که جسدش پیدا شده با تازه‌داماد اختلاف و درگیری داشته است.

همین سرنخ و آرام بودن مرد جوان در صحنه مرگ نوعروس باعث شد بازپرس جنایی به او مظنون شود. در جریان تحقیقات از متهم مشخص شد، او دکترای رشته‌ آی‌تی دارد و زن فوت‌شده مدرک فوق‌لیسانس داشته است. مرد جوان گفت: ۲۰ روز مانده به ازدواج‌مان، مدام بهانه می‌آورد و می‌گفت باید لباس و ماشین عروس گران‌قیمت باشد. از این رفتارش خسته شده بودم، اما او را دوست داشتم و مدام کوتاه می‌آمدم. خانواده‌اش به شهرستان رفته بودند و ما تنها بودیم. آن روز روی تخت نشسته بود و حرف می‌زد که دوباره دعوایمان شد.

به همین خاطر عصبانی شدم و دستگاه برقی را که مربوط به کارم بود برداشتم، یک سمت آن را به سه‌راهی زیر تختخواب زنم زدم و طرف دیگر را که سیم بدون عایق بود برداشتم و سمت بدنش گرفتم و از شدت عصبانیت ۱۰ ثانیه آن را به بدنش چسباندم که بیهوش شد. این متهم در مورد نحوه آتش‌سوزی هم اعتراف کرد: وقتی به خودم آمدم زنم نفس نمی‌کشید و فوت کرده بود. نمی‌دانستم با جسد چه کنم، با صحنه‌سازی ملحفه را رویش انداختم و بعد لپ‌تاپ و سیم آن را روی جسد گذاشتم و کبریت زدم که آتش از تخت شروع شد. به پارکینگ آمدم و مشغول جمع‌آوری وسایل شدم تا کسی به من شک نکند.

 

وب گردی

    نظر شما