قاتل ۱۹ ساله جسد مقتول را بی رحمانه در اسید حل کرد/ مرد قاتل طرح ربودن دختر یک سرمایه دار را کشیده بود

مرد قاتلی که جسد قربانی اش را در اسید حل کرده بود تا آثار جرم را از بین ببرد به ۲۳ سال زندان محکوم شد.

به گزارش 9 صبح به نقل ازدیلی میل،‌قاتل ۱۹ ساله انگلیسی به جرم قتل بی رحمانه یک مرد ۳۸ ساله  بازداشت و در دادگاهی در منچستر به ۲۳ سال زندان محکوم شد.

گزارش های پلیس اسکاتلندیارد نشان می دهد که این مجرم طرح ربودن دختر یک سرمایه دار مدلینگ را نیز در سر داشته است از این رو او با اتهام آدم ربایی و قتل روبروست.اطلاعات پلیس نشان میدهد که متهم "جورج نایتز" ۱۹ ساله خنجر کماندویی اش را در جمجمه "استیون چپمن "‌۳۸ ساله فرو کرده و پس از کشتن وی جسدش را در گالن اسید سولفوریک غرق کرده تا کاملا از بین برود.

قاتل در طول دادرسی ادعا کرد که شیوه از بین بردن جسد را از فیلم Breaking Bad آمریکایی الهام گرفته است.او پس از دستگیری نیز اعتراف کرده که قصد ربودن دختر یک "غول سرمایه گذاری بزرگ مد مشهور" را داشته است.این در حالی است که ماموران پلیس در خانه متهم نیز یادداشت هایی برای برنامه آدم ربایی متهم پیدا کرده اند.

«البته هیچ مدرکی دال بر وقوع توطئه وجود نداشت، اما شواهد زیادی وجود داشت که نشان می داد متهم برای یک آدم ربایی بزرگ با نقشه قبلی آماده می شده است تا بتواند از پدر سرمایه دار این دختر اخاذی کند.

اطلاعات پلیس اسکاتلندیارد نشان میدهد که" نایتز" که انسولین را به عنوان بخشی از چرخه مصرف استروئید مورد استفاده قرار می داد ، به دوستش گفته بود که می‌تواند از آن برای تزریق به قربانیش استفاده کند، زیرا باعث حمله قلبی می شود بدون آنکه اثری بر جا بگذارد.

هیئت منصفه  در روز دادگاهی متهم همچنین شنید که "نایتز" با قتل راننده لیفتراک قربانی چپمن، جسد آغشته به اسید را ابتدا در سطل زباله  در جاده دلس رها کرد تا با دوستانش خونسردانه  به مهمانی برود.او نه تنها از خود در حال افراط در مواد مخدر و الکل فیلم گرفت - به خود می بالید که این فیلم را برای "دوستان جدیدش در زندان" پخش می کند - بلکه برای مدت کوتاهی به خانه بازگشت تا عکس های عجیب و غریبی ازقربانی -  چپمن - بگیرد که پاهایش درون سطل زباله را باز نگه داشته بود ودرون سطل جا نمی شده است.

این جسد که به شدت تجزیه شده بود، دو روز بعد، هنوز با خنجر نظامی دولبه در سرش، پیدا شد.

بنا بر اطلاعات پلیس روانپزشک پلیس نیز  هیچ مدرکی دال بر بیماری یا اختلال روانی به جز اضطراب در متهم پیدا نکرده است.در خود ارزیابی های پزشکی ، "جورج نایتز" یک مجرم خطرناک شناخته شده است.انگیزه جنایت سرقت و صدمه زدن به قربانی عنوان شده است.

وب گردی

    نظر شما