فوری، زمان پرداخت معوقات معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

فوری، زمان پرداخت معوقات معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

وزیر آموزش و پرورش با اعلام زمان پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریسی، درخصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی و نیز پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت متبوع خود توضیح داد.

به گزارش 9 صبح؛ وزیر آموزش و پرورش با اعلام زمان پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریسی، درخصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی و نیز پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت متبوع خود توضیح داد.

 رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاح سینمای دانش‌آموزی گفت: تمام تلاش ما این است که تمام حقوق نیروهای حق التدریسی که معوقات آنها به گردن ماست تا پیش از آغاز سال تحصیلی پرداخت شود و رسیدگی به اعتراضات نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی تا پیش از پایان شهریور انجام شود. 

اعلام نتایج اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی در این هفته | صدور احکام جدید بر اساس رتبه‌های اصلاحی ؛ کاهش رتبه هم اتفاق می‌افتد؟

وی با تاکید بر اینکه بر اینکه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی از هفته جاری آغاز شده است، افزود: البته پاداش پایان خدمت در اختیار سازمان دیگری است و به ما مربوط نیست.

صحرایی بیان داشت: روز یکشنبه آخرین پیگیری‌ها را داشتم و دولت منتظر تأمین منابع است. هرچه در پرداخت پاداش بازنشستگی سریع‌تر اقدام کنیم، بهتر است. ولی وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، نیروهای مسلح و چند سازمان دیگر از این نظر مثل هم هستند.

وب گردی

    نظر شما