عروس خانم به خاطر رفتارهای وحشیانه اش به عروس گودزیلایی معروف شد/ او در فروشگاه ۳۲ لباس را با قیچی برید

عروس خانم به خاطر رفتارهای وحشیانه اش به عروس گودزیلایی معروف شد/ او در فروشگاه ۳۲ لباس را  با قیچی برید

عروس خشمگین که به خاطررفتارهای وحشیانه اش به "عروس گودزیلایی "‌شهرت یافته ۳۲ لباس را با قیچی برید و خسارت ۸ هزار پوندی وارد کرد.

به گزارش 9 صبح به نقل از دیلی استار، عروس خشمگین که مشتری لباس عروس فروشی بوده از اینکه معامله اش با این فروشگاه به هم خودره و صاحب فروشگاه ودیعه ۴۰۰ پوندی اش را باز نگردانده است به حدی خشمگین شد که برای انتقام به جان لباس عروسها افتاد.
فیلم منتشر شده از این عروس که نامش " جیانگ " است، که در روز ۹ ژانویه گرفته شده عروس را نشان میدهد که  در حال پاره کردن لباسهای عروس در یک فروشگاه در شهر چونگ کینگ در جنوب غربی چین است.
این حادثه در منطقه جیانگجین شهر پس از آن رخ داد که سالن به مشتری اطلاع داد که مبلغ ۴۰۰ پوندی را که او با آن به عنوان بخشی از بسته عروسی در سال گذشته موافقت کرده بود، پس نمی‌دهد.
یک کلیپ ویدئویی که در ابتدا توسط CQTV News پخش شد اما در شبکه‌های اجتماعی چینی Weibo و Twitter منتشر شده است.
مشتری خشمگین که قبلاً ده‌ها لباس را از بین برده بود، به یک لباس عروسی سنتی چینی قرمز و طلایی که ارزش آن بیش از ۱۰۰۰ پوند است روی می‌آورد و قبل از پخش ویدیو به طرز بدی آستین آن را پاره می‌کند.
او قبل از اینکه با لباس عروس قرمز و طلایی که یک مانکن را تزیین کرده بود روبرو شود، یک سری لباس عروس سفید و لباس های ابریشمی را تکه تکه کرده بود.
این زن قبلاً بسته عروسی را در آوریل ۲۰۲۱ برای مراسم عروسی خود که قرار بود در ۵ اکتبر برگزار شود خریداری کرده بود، اما در ماه اوت قبل از لغو کامل آن در نوامبر درخواست کرد تا آن را به تعویق بیندازد.
به گفته رسانه چینی ، او متعاقباً خواستار بازپرداخت کامل وجه از جمله سپرده خود شد.
طبق گزارش ها، در مجموع ۳۲ لباس عروس و لباس عروس توسط مشتری خشمگین به ارزش بیش از ۸۰۰۰ پوند از بین رفته است و این ویدئو در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.
مدیر سالن عروس بدراین باره گفت که فروشگاه سیاستی مبنی بر عدم بازپرداخت پیش پرداخت‌ها را حفظ می‌کند، اما گفت که به زن پیشنهاد می‌دهد تا برای جشن تولد کودکی که گفته می‌شود در انتظار بچه‌دار شدن است، کمک کند.
مشخص نیست که فردی که از این حادثه فیلمبرداری می‌کند، یک رهگذر، فروشنده یا آشنای مشتری خشمگین بوده است، اما شنیده می‌شود که این فرد سعی می‌کند با زن خارج از کنترل صحبت کند.

او قبل از اینکه با لباس عروس قرمز و طلایی که یک مانکن را تزئین می کرد روبرو شود، یک سری لباس عروس سفید و لباس های ابریشمی را تکه تکه کرده بود.

پلیس بعداً به فروشگاه رسید و زن را بازداشت کرد، در حالی که مدیر فروشگاه گفت که شوهرش پیشنهاد پرداخت غرامت را داده که البته برای جبران تمام خسارت کافی نیست.

منبع:ایران آنلاین

 

    نظر شما