سورپرایز ویژه و شبانه صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان

سورپرایز ویژه و شبانه صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان

ایرلاین جدید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی می شود

به گزارش 9 صبح؛ ایرلاین جدید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی می شود

حمیدرضا فتوحی از راه‌اندازی ایرلاین جدید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: این ایرلاین پس از اخذ مجوزهای لازم و گواهینامه از سوی سازمان هواپیمایی از تیرماه سال جاری شروع به کار کرد

، حمیدرضا فتوحی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ایرلاین جدید وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: این ایرلاین پس از اخذ مجوزهای لازم و گواهینامه از سوی سازمان هواپیمایی از تیرماه سال جاری شروع به کار کرد.  

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان فعالسازی اروان بود و این صندوق پس از صلاحیت‌های پرواز و تاییدهای بازرگانی موفق به دریافت گواهینامه بهره‌برداری هوایی شد و ایرلاین جدید مبتنی بر مقررات سازمان هواپیمایی راه اندازی شد.  

مدیرعامل این ایرلاین‌ گفت: اخذ این مجوز، پس از ممیزی‌های گسترده، نیاز به بازرسی‌های متعدد دارد و بازرسی‌ها و ممیزی‌های مبتنی بر مقررات ایکائو باید به اجرا برسد و این ایرلاین با اخذ تمام مجوز‌ها و گواهینامه مورد نظر از تیر ماه سال جاری عملیاتی شد.

فتوحی با اشاره به اختصاص ظرفیت به پروازهای اربعین تاکید کرد: با توجه به اهمیت خدمات به زائران در ایام اربعین، برنامه‌ریزی‌ها و تمیهداتی برای توزیع عادلانه بلیت و اختصاص بلیت به متقاضیان به ویژه فرهنگیان انجام شده‌است. بخشی از بلیت براساس مصوبات سازمان هواپیمایی به توزیع عمومی و ۷۰ درصد بلیت‌ها در اپلیکشن فرهنگیان به این اقشار تعلق می‌گیرد و فرهنگیان از طریق «سوپر اپلیکیشن فرهنگیان» می‌توانند دسترسی آسان‌تری به بلیت‌های اربعین داشته باشند.  

وب گردی

    نظر شما