آقای دندانپزشک همسرش را برای پول بیمه کشت/ دندان پزشک قاتل پول هنگفتی بابت مرگ همسرش به جیب زد

آقای دندانپزشک همسرش را برای پول بیمه کشت/ دندان پزشک قاتل پول هنگفتی بابت مرگ همسرش به جیب زد

دندان پزشک قاتلی که همسرش را در سفر سیاحتی به آفریقا در سال ۲۰۱۶ میلادی کشته بود دستگیر شد.

 به گزارش 9 صبح به نقل از کرایم، دندان پزشک آمریکایی برای بدست آوردن پول بیمه همسرش او را در سفر سیاحتی به آفریقا به قتل رساند.
روز گذشته دندان پزشک قاتل پس از سالها به جرم قتل همسرش دستگیر و پلیس بیان کرد که او همسرش را در توطئه ای از قبل طراحی شده در سفر سال ۲۰۱۶ میلادی به قتل رسانده و تلاش کرده تا قتلش را مرگ و یک حادثه جلوه دهد.
اطلاعات پلیس اف بی آی نشان میدهد با مرگ "بیانکا رودلف "‌این دندان پزشک میلیون ها دلار بابت مرگش پول دریافت کرده است.
دکتر "لارنس رودولف " بیش از ۴,۸ میلیون دلار از بیمه عمر دریافت کرده به عبارتی او از شرکت بیمه کلاهبرداری کرده است.
بنا بر اطلاعات پلیس اف بی آی "بیانکا"‌ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ میلادی در حالی که آنها به قصد شکار در پارک ملی در زامبیا به این کشور سفر کرده بودند ، با اصابت گلوله از ناحیه قفسه سینه جان سپرده است. دندان پزشک قاتل به ماموران پلیس گفته بود که در زمان قتل همسرش در حمام بوده که صدای گلوله را شنیده و متوجه شده که همسرش به طور تصادفی به خود شلیک کرده است.
او در آن زمان با سفارت ایالات متحده در زامبیا تماس گرفت و در مورد محل سوزاندن جسد همسرش با رئیس بخش کنسولی صحبت کرد. مقامی که گفت با رودولف صحبت کرده بود، بعداً جسد "بیانکا رودولف " را در یک تشییع جنازه بازرسی کرد.
رئیس بخش پزشکی قانونی که تقریباً دو دهه برای  تفنگداران دریایی ایالات متحده خدمت کرده است  و با جراحات ناشی از سلاح گرم آشنا بود. پس از مشاهده زخم قربانی با تفنگ ساچمه‌ای بیان کرد که ویژگی‌های زخم تماسی را ندارد و معتقد است که تفنگ هنگام شلیک حداقل ۶ فوت از "بیانکا رودولف" فاصله داشته است به عبارتی شخصی به این زن شلیک کرده و او را به قتل رسانده است.
این در حالی است که وکلای این دندان پزشک اعلام کرده بودند که  تجارت دندان‌پزشکی او نزدیک به ۸ میلیون دلار ارزش داشته و موکل آنها انگیزه مالی برای کشتن همسرش نداشت.
اما اکنون با توجه به اظهارات پزشکی قانونی و بررسی بیشتر پرونده دندان پزشک به جرم قتل همسرش دستگیر شد.

منبع:ایران آنلاین

    نظر شما