دو پرستار بی رحمانه جمجمه کودک ۸ ماهه را شکستند

دو پرستار  بی رحمانه جمجمه کودک ۸ ماهه را شکستند

دو پرستار به جرم ضرب وشتم و شکستن جمجمه نوزادی ۸ ماهه بازداشت شدند.

به گزارش 9 صبح به نقل از کرایم ،‌ دو پرستار مهد کودکی در کالیفرنیای آمریکا به جرم ضرب و شتم بی رحمانه یک کودک دستگیر شدند.
اداره پلیس شهرستان "سن برناردینو " در یک بیانیه خبری که توسط PEOPLE به دست آمده است، گفت: «عکس‌های مظنونان در حال انتشار است، زیرا بازرسان معتقدند ممکن است قربانیان دیگری نیز وجود داشته باشند. آنها دو پرستار مهدکودک بوده اند که به خاطر بدرفتاری با نوزاد گریان و آسیب رساندن به وی بازداشت شده اند.»
متهمان " رودی مگان مالدونادو"، ۲۹ ساله، اهل سن برناردینو، و "فلیسیا آن فرا"، ۵۰ ساله، که هر دو پرستار بوده اند با جرائم کودک آزاری و ضرب و شتم روبرو هستند.
اطلاعات پلیس نشان میدهد که صاحب مهد کودک با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته این مهد کودک با شکایت اعضای خانواده نوزاد دو پرستار را از کار تعلیق و به پلیس معرفی کرد. این در حالی است که نوزاد ۸ ماهه به دلیل جراحات وارده در بخش مراقبت های ویژه اطفال تحت مداوای پزشکان قرار دارد.هر دو پرستار محکوم شده اند که با وجود ارتکاب جرم موضوع را مخفی کرده و هنگامیکه اعضای خانواده نوزاد متوجه حال وخیم فرزندشان شده اند درخواست بررسی موضوع را از پلیس کرده و صاحب مهد کودک کرده اند.

منبع:ایران آنلاین

وب گردی

    نظر شما