پیامک مهم امروز آموزش و پرورش به معلمان و فرهنگیان

پیامک مهم امروز آموزش و پرورش به معلمان و فرهنگیان

آموزش و پرورش برای معلمان بازنشسته یک پیامک مهم ارسال کرد

به گزارش 9 صبح، آموزش و پرورش برای معلمان بازنشسته یک پیامک مهم ارسال کرد

 آموزش و پرورش  برای معلمان بازنشسته یک پیامک مهم ارسال کرددر  پیامک آموزش و پرورش شهر تهران آمده است بازنشسته محترم،با سلام، امکان اخذ حق التدریس تا میزان ٢٤ ساعت با هر مدرک تحصیلی برای شما مهیا گردیده است. ضمن ارسال کد پرسنلی به همین شماره در صورت تمایل به تدریس به مناطق ١٩ گانه شهر تهران مراجعه فرمایید.

آموزش و پرورش هرساله  به دلیل کمبود شدید معلم در مدارس مجبور به استفاده از معلمان بازنشسته است و آنها را دوباره به خدمت می گیرد.

براساس برخی آمار ۸۴ هزار بازنشسته قطعی از معلمان درخواست شده است . حتی اگر ۲۰ درصد این افراد هم مایل به ادامه حضور در آموزش و پرورش باشند؛ هفتاد هزار نفر به طور قطعی از نظام آموزشی کشور خواهند رفت

چندی پیش وزیر آموزش و پرورش گفت که  مجوز تدریس بازنشسته‌ها تا سقف ۲۴ ساعت در هفته کسب شد

هزارو سی و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.اخذ مجوز تدریس بازنشسته‌ها تا سقف ۲۴ ساعت در هفته

در این جلسه رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش گفت:مجوز تدریس بازنشسته‌ها تا سقف ۲۴ ساعت در هفته اخذ شده است با این کار تا حدودی کمبود معلم در برخی از نقاط کشور برای سال تحصیلی جدید جبران می شود.

وی افزود: مجوز تدریس بازنشسته‌ها تا سقف ۲۴ ساعت در هفته اخذ شده است با این کار تا حدودی کمبود معلم در برخی از نقاط کشور برای سال تحصیلی جدید جبران می شود.

وب گردی

    نظر شما