تصمیم قوه قضائیه در مورد تپسی اعلام شد

تصمیم قوه قضائیه در مورد تپسی اعلام شد

. قوه قضاییه اعلام کرد تپسی باید وجوه سرویس مدرس را به معترضان بازگرداند

به گزارش9 صبح: مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره عدم تعهد سرویس تپسی برای ارائه سرویس حمل و نقل برای دانش‌آموزان گفت: مدیرعامل شرکت پیشگامان فناوری آرامیس (دوشنبه ۱۷ مهر) به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دعوت شده است و در جلسه‌ای با دادستان تهران مقرر شده است وجه پرداختی والدینی که درخواست انصراف از خدمات داشتند، مسترد شود.

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود، درباره لزوم بازگشت وجه سرویس مدارس تپسی به معترضین این سرویس گفت: «همچنان که از قبل اعلام شد، از مدیرعامل شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرمین (شرکت خدمات اینترنتی درخواست خودروی تپسی) دعوت شد تا در جلسه‌ای که به همین منظور روز در دوشنبه در محل دادستانی تهران برگزار شد، شرکت کنند. در این جلسه مقرر شد تا وجه پرداختی والدینی که درخواست انصراف از سرویس خدمات این شرکت را داشته‌اند، بلافاصله به حسابشان واریز شود.»

 سخنگوی قوه قضاییه همچنین اعلام کرد شهرداری تهران نیز باید به تپسی هزار عدد تاکسی اختصاص دهد: «با توجه به نیاز حدود هزار عدد تاکسی برای تأمین کامل سرویس ارائه خدمات برای آن دسته از افرادی که همچنان خواهان دریافت سرویس هستند، اقدامات لازم از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران جهت تشویق سایر رانندگان نیز صورت گیرد و نتیجه بررسی نهایی به دادستانی تهران گزارش شود. »

وب گردی

    نظر شما