اگر این دو مرد را میشناسید به پلیس خبر دهید/پلیس کرج را بدنام کردند+عکس

اگر این دو مرد را میشناسید به پلیس خبر دهید/پلیس کرج را بدنام کردند+عکس

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند حرفه ای سارقان مامورنما خبر داد و گفت: با دستور مقام قضائی تصاویر بدون پوشش این متهمان برای شناسایی از سوی مال باختگان منتشر می شود.

به گزارش 9صبح، سردار حمید هداوند اظهار داشت: در جریان وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه شهروندان از سوی چند سارق تحت پوشش مامور، دستگیری آنها به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سارقان+متواری

وی با اشاره به شیوه سرقت این متهمان که با عنوان مامور انتظامی تلفن همراه شهروندان را گرفته و به سرعت متواری می شدند، افزود: سارقان خود را به عنوان گشت و نیروی پلیس با خودروی شخصی معرفی و اقدام به سرقت می کردند که می طلبد مردم در مواجهه با کسی که خود را مأمور معرفی می کند ، با لباس و خودرو شخصی است مطالبه کارت شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به دستگیری 2 نفر در خصوص این سرقت ها شدند، اظهار داشت: افراد دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای در امر سرقت هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت با شیوه های جعل عنوان مامور، خطاب به شهروندان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگیرند تا بلافاصله نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شود.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج-میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند

وب گردی

    نظر شما