علیرضا شرفی مدیر باغوحش صفادشت در واکنش به صحبتهای شهردار صفادشت که گفته بود این شهرداری به دنبال تعطیلی باغوحش صفادشت نیست، گفت: این نامه فروش زمین باغوحش است و این هم نامه شهرداری که گفته زمین را تخلیه کنید!
به گزارش 9 صبح، وی افزود: شهرداری میخواهد این حیوانات را بیرون بریزد و ما هم جایی برای انتقال حیوانها نداریم. اصلاً جابهجایی حیوانات غیرممکن است. اگر هم جایی پیدا شود، بدون مجوز سازمان محیط زیست و دامپزشکی و داشتن جایگاه لازم غیرممکن است!
نظر شما