نقره داغ شدن آجیل فروش اینستاگرامی/آجیل ۲۲ میلیونی میفروخت!

نقره داغ شدن آجیل فروش اینستاگرامی/آجیل 22 میلیونی میفروخت!

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شخصی که در صفحات اینستاگرام تبلیغ آجیل ۲۲ میلیون تومانی کرده بود،جریمه سنگین شد.

به گزارش 9 صبح ؛ شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با دریافت کلیپی از تبلیغات یک آجیل فروشی در خصوص عرضه آجیل ۲۲ میلیون تومانی، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به محل اعزام و به این تخلف رسیدگی کرد.

 مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان حاضر در گشت، این تخلف را محرز اعلام و ارزش این گرانفروشی را ۲۶۰ میلیون تومان تعیین کردند.

محسنی گفت: ضمن تغییر نرخ محصولات این واحد به نرخ مصوب، پرونده برای بررسی و صدور حکم به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد و متخلف با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به ۱۰ برابر ارزش گرانفروشی محکوم می‌شود.

عبارت است از عرضه کالا یا خدمات به بهای بیش از نرخهای تعیین شده توسط مراجع رسمی به طور علی‌الحساب یا قطعی‌و عدم اجرای مقررات و ضوابط قیمت‌گذاری و انجام هر نوع اقدامات دیگر که منجر به افزایش بهای کالا یا خدمات برای خریدار گردد.در این روزها که همه درگیر مشکلات اقتصادی هستند باید بیشتر هوای یکدیگر را داشته باشیم .

وب گردی

    نظر شما