قلب آوای ۴ ساله از تپش ایستاد/ شکنجه های نامادری شیطان صفتش نتیجه داد

قلب آوای 4 ساله از تپش ایستاد/ شکنجه های نامادری شیطان صفتش نتیجه داد

دختر ۴ سال ارومیه ای که هفته گذشته خبر آزار و اذیت هولناک وی توسط نامادری اش منتشر شده بود، بعداز اینکه براثر شدت جراحات به کما رفته بود، ساعاتی پیش درگذشت.

به گزارش 9 صبح ؛دسید رضا قائمی در این زمینه افزود: این کودک دقایقی پیش در بیمارستان شهید مطهری فوت کرد.

آوا کودک چهارساله ای است که از اوایل هفته گذشته در بیمارستان بستری بود و علت این بستری نیز از سوی نزدیکان او، ضایعه مغزی و شدت جراحات ناشی از شکنجه‌های نامادری عنوان شده بود.

این دختر چهارساله حدود ۱۰ روز در بیمارستان شهید مطهری ارومیه بستری بود.

نامادری سنگدل ارومیه‌ای نیز با دستور مقام قضائی در زندان به سر می‌برد.

یکی ازبستگان بسیار نزدیک آوا می‌گوید: «پدر و مادر آوا، ۱۵سال پیش ازدواج کردند و تا شش، هفت سال بچه‌دار نشدند، بعد از مدتی، خدا به آنها یک دختر و پسر داد. آراز 8 ساله است و آوا هم 4 ساله. آنها تا مدتی زندگی خوبی داشتند اما بعد به خاطر اختلافاتی که داشتند، مادر آوا جدا شد و با مرد دیگری ازدواج ‌کرد. تابستان امسال پدر آوا با یکی از فامیل‌های خودش ازدواج‌ کرد. شوهر این زن فوت شده بود و خودش هم دو بچه داشت اما بعد از فوت او، پدر‌شوهرش بچه‌ها را گرفته بود... دکتر آوا می‌گفت یک‌ کلیه آوا دارد از دست می‌رود و داروهایی برای جلوگیری از خونریزی مغزی تزریق‌ کرده‌ایم. فقط می‌خواهیم دستگاه‌ها به آوا وصل باشد تا شاید به‌هوش بیاید. به دولت التماس می‌کنم نامادری را مجازات‌ کند. پدرش خیلی‌ گریه می‌کند و می‌گوید ای‌کاش زودتر همه چیز را می‌فهمیدم.» 

 

 

وب گردی

    نظر شما