واکنش پتروشیمی ایلام به خودکشی کارگرانش

 واکنش پتروشیمی ایلام به خودکشی کارگرانش

پتروشیمی ایلام در مورد خودکشی های اخیر کارگرانش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش 9 صبح ؛ دو کارگری که اخیراً در شرکت پیمانکاری «نورهان صنایع» قصد خودکشی داشتند، ارتباط مستقیم کاری با شرکت پتروشیمی ایلام نداشته‌اند و با اتمام پروژه، طبیعتاً پیمانکار و نیروهای پیمانکاری بایستی مجتمع را ترک نمایند.

باید توضیحات تکمیلی در خصوص دلایلِ اقدام به خودکشی را از شرکت «نورهان صنایع» پیگیری نمود که نفرات تحت مدیریت آن شرکت اقدام به خودکشی کرده‌اند؛ اما در خصوص خودکشی افراد مذکور باید گفت دلایل خودکشی این افراد هیچ ارتباط مستقیمی با پتروشیمی ایلام نداشته‌ و دستگاه‌های متولی می‌توانند اظهار نظر‌ کنند.

موضوع بیکاری و خودکشی در‌ استان محروم ایلام یک موضوع اپیدمی و نگران‌کننده است؛ اما پتروشیمی ایلام با اشتغال برای بیش از ۲ هزار نفر نقش پررنگی در کاهش آمار بیکاری داشته است و تا‌کنون این مجتمع در جهت تعدیل نیروی انسانی اقدام به اخراج هیچ کارگری ننموده است.

به گزارش 9 صبح :پنجشنبه ۳۰ام آذرماه، دو کارگرِ پیمانکاریِ پتروشیمیِ چوار ایلام، داخل کارخانه خود را به دار آویختند! مدتی است که نامِ چوارِ ایلام با خودکشیِ کارگرانش تیتر رسانه‌ها می‌شود: محمد منصوری، علی محمد کریمی، آرش تبرک، حیدر محسنی و حالا هم جواد نوروزی و مصطفی عباسی. این‌ها اسامیِ شش کارگرِ پتروشیمیِ چوار ایلام است .پیش تر دلیل خودکشی آنان اخراج از کار اعلام شده بود.

وب گردی

    نظر شما