عاقبت ماجرای تنبیه بدنی دانش آموز لاهیجانی چه شد؟

درپی انتشار اخباری در فضای مجازی از تنبیه دانش آموز مدرسه ای در شهر لاهیجان ، مراتب پس از بررسی عکس و خبر مذکور و صحت آن ، معلم مدرسه بلافاصله لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

به گزارش 9 صبح ؛ پس از تنبیه بدنی دانش آموزی توسط معلم مدرسه ای در شهر لاهیجان ، بر اساس موازین قانونی و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در عدم اغماض و برخورد جدی با موضوع تنبیه بدنی دانش آموزان ، معلم مدرسه لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

15616396

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با ابراز تأسف از این حادثه اظهار داشت: براساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش آموز و سوء رفتار با وی ممنوع است. محمد حسین رمضانی با تقدیر از زحمات مدیران و معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت از تمامی فرهنگیان و مدیران عزیز مدارس خواست با توجه به ممنوعیت تنبیه بدنی از انجام آن جدّا خودداری نمایند.

به گزارش 9 صبح، اینگونه رفتارهای ناشایست و خشونت بار نتایجی خوبی روی دانش آموزان ندارد و حتی ممکن است دانش آموز نسبت به درس و مدرسه و تحصیل زده شده و مسیر زندگی اش به کل تغییر کند.برخورد قاطع آموزش و پرورش در کاهش و از بین رفتن هرگونه تنبیه بدنی در مدارس تاثیر بسزایی دارد.

    نظر شما