آدمخوار وحشی قربانیانش را با لوبیای سفید می خورد/ او از آسایشگاه روانی فرار کرده بود

آدمخوار وحشی قربانیانش را با لوبیای سفید می خورد/ او از آسایشگاه روانی فرار کرده بود

آدم خوار فرانسوی که قربانیانش را با لوبیای سفید می خورد پس از فرار از آسایشگاه روانی آخرین قربانی خود به دام انداخته بود که بار دیگر دستگیر شد.

به گزارش 9صبح به نقل از یاهو، "جرمی رمبو" آدم خوار فرانسوی نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی در جنوب غربی فرانسه به جرم آدم خواری دستگیر شد.
بنا بر اطلاعات پلیس او قربانیانش را پس از کشتن با لوبیای سفید می پخت و می خورد. این آدم خوار روانی موفق شده بود به تازگی از آسایشگاهی که در آن نگهداری می شد فرار کرده و از پشت سر به یک زن حمله ور شدود  و قصد کشتن او را داشته که با دخالت مردم و پلیس متوقف شده است.
گزارش های پلیس نشان میدهد که حمله حوالی ساعت ۱۰ شب روی داده  و با دخالت رهگذران " رمبو" به واحد روانپزشکی امنی که از سال ۲۰۱۱ میلادی در آنجا نگهداری می شد، بازگردانده شد.
اطلاعات پلیس نشان میدهد که در ۱۴ نوامبر، او یک کشاورز ۹۰ ساله به نام "لئوپولد پدبیداو" را در نوئیلهان، در غرب تولوز به قتل رساند و سپس جسد او را تکه تکه کرد. اسناد دادستانی بعداً توضیح دادند که چگونه رمبو "زبان قربانی خود و تکه ای از قلب او را برید تا آنها را با لوبیا سفید بپزد.
رمبو بعداً در حالی که قصد کشتن کشاورز دوم را داشت، دستگیر شد و  پس از محکومیت به اتهام قتل به حبس ابد محکوم و به «آدم‌خوار پیرنه‌ها» معروف شد. او به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا بوده و از شوک پس از سانحه مرتبط با جنگ در افغانستان رنج می برد.
وکیل او، "مایتر فرانسوا سلس"، رمبو را قربانی جنگ افغانستان خواند.
سخنگوی پلیس محلی روز جمعه گفت: "قاتل محکوم به بازداشتگاه بازگردانده شد." آنها افزودند که تحقیقات برای بررسی نحوه فرار او در جریان است.

منبع:ایران آنلاین

وب گردی

    نظر شما