استعفای مدیرعامل متروی تهران حقیقت دارد؟

استعفای مدیرعامل متروی تهران حقیقت دارد؟

برخی از رسانه ها مدعی شدند مدیرعامل متروی تهران استعفا داده است.

به گزارش 9 صبح ؛  در حالی که برخی از رسانه ها مدعی شدند مدیرعامل متروی تهران استعفا کرده است اما معاون معاون حمل و نقل شهرداری تهران این موضوع را تکذیب کرد.

دیده بان ایران دو روز پیش در گزارشی تحقیقی از قهر مدیر عامل مترو به دلیل دخالت های سردار جعفری فرمانده قرارگاه بقیه الله و زاکانی شهردار تهران در ماجرای حضور و استخدام حجاب بان ها خبر داده بود استخدام "حجاب بان ها " و عدم تخصیص بودجه برای جذب پرسنل و تجهیزات متخصص از دلایل قهر و عدم حضور مدیر عامل مترو عنوان شده بود. این در حالی است که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد خبر استعفای مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو  گفت: در مورد موضوع مدیرعامل بهره برداری باید بگویم که دیروز و امروز سرکار است اما سرماخوردگی شدید  دارد و حتی خود من در سفر به چین هم در چین و هم ایران در بیمارستان بستری شدم و آقای زاکانی هم زیر سرم رفتند.

هرمزی با اشاره به تحریم آقای درستی توسط دولت کانادا گفت: البته آقای درستی جای تبریک دارد که تحریم شدند و نشان می دهد که درست حرکت می‌کنیم و در مورد سخنان وی در مورد عدم تخصیص منابع مالی به مترو باید بگویم که من با آقای درستی، موضوع را چک کردم و مصاحبه ایشان را هم دیدم اما در این دوره تخصیص و منابع به خوبی بوده و سخنان مدیرعامل بهره برداری مترو ناظر به دوره گذشته بود است.البته صادقانه ما برای حوزه تجهیزات ثابت و متحرک  و بخشی هم غیر نقد گرفتیم و تبدیل این هزار میلیارد به نقد زمانبر است.

مهدی چمران نیز در جریان سخنان هرمزی معاون شهردار تهران گفت: من به سخنان مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در مصاحبه انتقاد کردم و شنیدم که استعفا داده که آقای هرمزی این موضوع را رد کرد.

 

وب گردی

    نظر شما