۴ قلوهای زیبای اصفهانی خبرساز شدند +عکس

4 قلوهای زیبای اصفهانی خبرساز شدند +عکس

مدیر روابط‌عمومی بیمارستان شریعتی اصفهان از تولد اولین چهارقلوهای اصفهانی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش 9 صبح ؛ مجید باقرزاده درباره چهارقلوهایی که در بیمارستان شریعتی به دنیا آمدند، اظهار کرد: چهارقلوهایی که در بیمارستان شریعتی به دنیا آمدند، اولین چهارقلوهای سال ۱۴۰۳ در اصفهان هستند، لازم است بدانیم این چهار نوزاد در بخش ویژه نوزادان بستری هستند و وضعیت پایداری دارند، اما احتمال دارد حدود ۳۰ روز میهمان بیمارستان شریعتی باشند.

وی افزود: در هفته سی‌ویکم، بارداری مادر حدود ۲۵ ساله این نوزادان با عمل سزارین به دنیا آمدند، قل اول حدود یک کیلو و ۷۶۰ گرم، قل دوم حدود یک کیلو و ۶۰۰ گرم، قل سوم یک کیلو و ۵۶۰ گرم و قل چهارم نیز حدود یک کیلو و ۶۰۰ گرم است؛ چهارقلوها همه پسر و در سلامت کامل هستند.

مدیر روابط‌عمومی بیمارستان شریعتی با بیان اینکه محمد مهربانی پدر این نوزادان، ۳۷ ساله است و شغل آزاد دارد، تصریح کرد: اقدامات درمانی لازم برای چهارقلوها که در بخش بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان هستند، کاملاً رایگان انجام می‌شود، نوشین زمانی متخصص اطفال، پزشک چهارقلوها بوده و تلاش بسیاری برای حفظ سلامتی این نوزادان انجام داده است.

وی با اشاره به اسامی چهارقلوها ادامه داد: نیکان، سبحان، برهان و فرهان نام‌هایی است که این زوج جوان بر فرزندان خود گذاشتند، همچنین در اولین بارداری این مادر جوان چهارقلوها به دنیا آمدند.

وزاد

2001861

2001862

2001863

ایمنا

    نظر شما