زورگیری۳ مرد خشن با سلاح سرد از ۲۰ تهرانی

زورگیری3 مرد خشن با سلاح سرد از 20 تهرانی

3 پسر جوان با تهدید سلاح سرد از 20 تهرانی زورگیری کردند.

به گزارش 9 صبح به نقل از سایت جنایی، سردار محمد گودرزی توضیح داد: روز 26 شهریور ماه ماموران عملیات کلانتری 208 پایانه مسافربری جنوب در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان بخارایی بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری در خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شدند و آنها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یک شهروند حمله‌ور شدند و با تهدید سلاح سرد اموالش را سرقت کردند و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان 3 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 18 الی 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه تعدادی از مالباختگان به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی کردند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.


 

    نظر شما