اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا در ۲۴ فروردین

اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا در ۲۴ فروردین

سازمان سنجش نتایج اولیه آزمون دکترای سال ۱۴۰۱ را ۲۴ فروردین منتشر می‌کند.

به گزارش 9 صبح، بر اساس اعلام سازمان سنجش کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱، چهارشنبه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌شود.

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانندکارنامه نتایج اولیه آزمون را ببینند.

آن‌دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ تا روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از روز چهار‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ با بخش سیستم پاسخگویی این سازمان به نشانی: https://request.sanjesh.org و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

 

وب گردی

    نظر شما