تصویری ترسناک از محتوای داخل کیف شکار خون آشام ها

تصویری ترسناک از محتوای داخل کیف شکار خون آشام ها

تصویری ترسناک را از محتویات داخل کیف خون آشام ها منتشر شد.

به گزارش 9 صبح به نقل از همشهری آنلاین، زمانی که پادشاهی هابسبورگ در سال ۱۷۱۸ به صربستان حمله کرد، افسانه خون‌آشام‌ها که از فرهنگ عامه اروپای شرقی سرچشمه می‌گرفت، در سراسر اروپا پخش شد. این افسانه برای قرن‌ها تخیل فرهنگی را مجذوب خود کرده است.

از انتشار داستان ومپایر (The Vampyre) نوشته جان ویلیام پولیدوری در سال ۱۸۱۹ تا فیلم دراکولا (Dracula) به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا در سال ۱۹۹۲، خون‌آشام‌ها تا به امروز به عنوان یک منبع الهام برای نویسندگان و فیلمسازان باقی مانده‌اند.

محبوبیت افسانه خون‌آشام‌ها به اندازه‌ای است که برای مقابله و شکار این موجودات ترسناک خیالی کیت‌های کشتن نیز معرفی شده‌اند. در مورد منشأ کیت‌های کشتن خون‌آشام‌ها بحث‌هایی وجود داشته است. در شرایطی که برخی مدعی‌اند که این کیت‌ها در قرن‌های هجدهم و نوزدهم رایج بوده، اما به احتمال زیاد پس از انتشار رمان «دراکولا» به قلم برام استوکر در سال ۱۸۹۷ و برای جلب نظر بازدیدکنندگان از اروپای شرقی روانه بازار شدند.

امروزه نمونه‌های چنین کیت‌هایی در اندازه‌ها و با محتویات مختلف وجود دارند. از جمله آیتم‌های موجود در کیت‌های کشتن خون‌آشام می‌توان به سلاح‌های چوبی، مصنوعات مذهبی، تپانچه‌های جیبی، صلیب، آب مقدس و گلوله‌هایی از جنس نقره و عادی اشاره کرد.

محتوا

 

وب گردی

    نظر شما