فیش حقوق بازنشستگان بارگزاری شد /طریقه دریافت

فیش حقوق بازنشستگان بارگزاری شد /طریقه دریافت

جزئیاتی در ارتباط با درسافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح در این مطلب مشاهده می کنید.

بسیازی از مخاطبان اندیشه معاصر درباره نحوه دانلود فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح سوالاتی را برایمان ارسال کردند، ما در اندیشه معاصر دانلود فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح خرداد ۱۴۰۳ و جزئیات بیشتر را برایتان تشریح کردیم.

طبق قانون سه قشر بازنشسته در کشور وجود دارد: بازنشسته تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری و بازنشسته لشکری .

دانلود سریع فیش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح

۱- بازنشسته لشکری (بازنشسته نیروهای مسلح)، فردی است که در نیروهای مسلح کار کرده است.

۲- بازنشسته تامین اجتماعی،‌ فردی است که بیمه شده سازمان تامین اجتماعی بوده و به مدت ۳۰ سال حق بیمه خود را به این سازمان پرداخت کرده است.

۳- بازنشسته کشوری، فردی است که استخدام رسمی دولت بوده است.

بر اساس همین دسته‌بندی،‌ روشهای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان به صورت اینترنتی متفاوت است.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح ممکن شده است.

برای دریافت فیش حقوقی باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱: ابتدا وارد سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح به آدرس esata.ir شوید و در منوی سمت راست روی گزینه برگ حقوقی بازنشستگان کلیک کنید.

۲: با انتخاب گزینه برگ حقوقی بازنشستگان وارد صفحه زیر می‌شود. در این بخش بایستی کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی خود را وارد کنید.

نکته:نام کاربری عبارت است از «شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی» و رمز عبور عبارت است از «پنج رقم سمت راست کد ملی»، مگر اینکه تغییر داده باشید.

۳: در این مرحله برای دریافت فیش حقوقی، بایستی کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی را وارد کنید.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق موبایل را در این خبر از اندیشه معاصر برایتان شرح دادیم. بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با تلفن همراه خود فیش حقوقی خودر ا دریافت کنند و نیازی به مراجعه حضوری به سازمان ندارند. در ادامه همین خبر از اندیشه معاصر به بررسی دریافت فیش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق موبایل به ساده ترین شیوه ممکن پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح ممکن شده است و بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با مراجعه به سایت esata.ir برای دریافت فیش حقوقی ثبت نام کنند.

با ورود به این سامانه می توانید از آخرین تغییرات شامل افزایش حقوق و کسورات خود مطلع شوید. برای این منظور لازم است ابتدا در سایت مذکور ثبت نام کرده باشید که توضیحات آن در ادامه می آید.

ابتدا وارد صفحه تامین اجتماعی نیروهای مسلح به آدرس esata.ir شوید و در منوی سمت راست روی گزینه برگ حقوقی بازنشستگان کلیک کنید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود برای ثبت نام وام بازنشستگان و دریافت فیش حقوقی نیرو‌های مسلح کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی را وارد کنید.

416990_673

سپس لازم است یک نام کاربری و رمز عبور مشخص کنید و در پایان ذخیره کنید. حال امکان ورود به سایت و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح وجود دارد.

نکته:

برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

    نظر شما