این مردان عجیب الخلقه چندش آورترین شدند+ ببینید

این مردان عجیب الخلقه چندش آورترین شدند+ ببینید

برخی از انسانها به قدری عجیب و غریبند که گویی از دل فیلم های تخیلی بیرون آمده اند.

به گزارش 9 صبح ؛ بعضی انسان‌ها ویژگی‌های فیزیکی منحصر به فرد و خارق العاده‌ای دارند که آن‌ها را از عموم مردم متمایز می‌سازد. نباید منجر به طرد شدن آن‌ها و محروم شدن‌شان از یک زندگی عادی شود و آن‌ها نیز باید همچون دیگر افراد جامعه مورد پذیرش و احترام قرار گیرند.

1532077_659

پرموترین مرد دنیا

به گزارش روزیاتو، مقدار موهای بدن هر کس بر حسب عوامل مختلفی از جمله نژاد و ویژگی‌های ژنتیکی او با بقیه متفاوت است. با این حال، یک مرد چینی هست که بیشتر بدن او پوشیده از مقادیر زیادی مو است. یو ژنهوان از ۲ سالگی با مشکل نادری درگیر است که سبب شده ۹۶ درصد از بدن او پوشیده از مو باشد، امری که او را به پرموترین مرد دنیا بدل ساخته است.

1532080_528

درازترین بینی دنیا

برای برخی داشتن بینی بزرگ می‌تواند باعث کمبود اعتماد به نفس شود. با این حال، برای محمد اوزیورک، بینی‌اش یک ویژگی منحصر به فرد است که او را به شهرت رسانده. این مرد ترکیه‌ای صاحب درازترین بینی دنیا است که ۸/۸۰ سانتیمتر طول دارد. او هرگز نیازی به عمل بینی‌اش حس نکرده و همیشه از این ویژگی خود راضی بوده است.

1532085_269

مردی با پوست فوق کشسان

نفر بعدی این فهرست‌گری ترنر است، مرد انگلیسی که به یک مشکل پزشکی نادر به نام سندرم اهلرز – دنلوس (Ehlers-Danlos Syndrome) دچار است. این سندرم بافت‌های پیوندی بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث شل شدن پوست و افزایش شدید دامنه‌ی حرکتی مفصل‌ها می‌شود. پوست روی شکم ترنر می‌تواند تا ۱۵/۸ سانتیمتر کش بیاید.

 

وب گردی

    نظر شما