تفاوت بادی بگ و کراس بادی چیست؟

تفاوت بادی بگ و کراس بادی چیست؟

اما بین این دو مدل کیف تفاوت‌هایی جزئی وجود دارد که اگر آن ها را بدانید، هنگام خرید در انتخاب خودتان تجدید نظر می‌کنید.

به گزارش 9صبح،بسیاری از افراد کراس بادی و بادی بگ را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. اما بین این دو مدل کیف تفاوت‌هایی جزئی وجود دارد که اگر آن ها را بدانید، هنگام خرید در انتخاب خودتان تجدید نظر می‌کنید. تفاوت کراس بادی و بادی بگ در نوع طراحی آن ها، مواد اولیه مورد استفاده و اندازه این کیف‌ها است. برای اینکه بهتر با کراس بادی و بادی بگ آشنا شوید، ابتدا ویژگی هر یک از این کیف‌ها را بیان می‌کنیم و سپس به مقایسه تفاوت‌های آن ها می‌پردازیم.

کراس بادی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کراس بادی یک ابزار بسیار کاربردی است که می‌تواند برای حمل لوازم ضروری شما مورد استفاده قرار بگیرد. کیف‌های تک بندی که شباهت بسیاری به کوله پشتی دارند. اما اندازه آن ها کوچک‌تر از کوله پشتی است و فقط یک بند دارند. این کیف‌ها برای حمل کتاب، لپ تاپ، آی پد و وسایل مورد نیاز روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. کراس بگ ها کوچک، بسیار جادار و کاربردی بوده و دارای جیب‌های جداگانه و محفظه‌های بزرگ و کوچک برای قرار دادن وسایل مختلف هستند. بنج یکی از برترین برند های تولید کننده کوله و کراس بادی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کراس بادی نام خود را از نحوه پوشیدن آن به دست آورده است. زیرا قسمت بند کیف روی شانه و قسمتی از تنه و کمر قرار می‌گیرد. نمونه های متنوع و زیبای کراس بادی را می توانید در سایت اوبگ مشاهده کنید. نکته جالبی که درباره کراس بادی وجود دارد این است که نحوه پوشیدن این کیف را خودتان انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید این کیف را طوری بپوشید که بند آن روی کمر قرار بگیرد و محفظه کیف روی سینه‌تان باشد. این‌طوری راحت‌تر به وسایلتان دسترسی دارید. همچنین می‌توانید بند باریک و سبک کیف را روی سینه بگذارید و محفظه کیف را پشت کمر قرار دهید. کراس بادی بنج ۷۰۷۹ خوش استایل ترین مدل برند بنج است که میتواند هر مخاطبی را به خود جذب کند.

  • کراس بادی‌ یک جیب اصلی بزرگ دارد و محفظه‌های کوچکی نیز برای قرار دادن وسایل کوچک‌تر در آن تعبیه شده است.
  • این کیف ها داری مدل زنانه و مردانه هستند.
  • بند آن ها در اندازه های مختلف تنظیم می شود.

بادی بگ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

درست است که از نظر شکل ظاهری کراس بادی خیلی شبیه بادی بگ است. اما یک سری تفاوت‌ها با آن دارد. بادی بگ‌ها اندازه کوچک‌تری از کوله پشتی معمولی دارند و بند آن ها روی یک شانه قرار می‌گیرد. این کیف‌ها بیشتر برای افرادی مناسب هستند که استایل‌های اسپرت را انتخاب می‌کنند. بیشتر جوان‌ها از بادی بگ استفاده می‌کنند. اندازه بادی بگ نسبت به کراس بادی کوچک‌تر است. بنابراین فقط اقلام کوچکی مانند کارت بانکی، عینک، تلفن همراه، پول و وسایل کوچک را می‌توانید داخل آن قرار دهید. بادی بگ‌ها دارای انواع مختلفی هستند.

  • بادی بگ زنانه
  • بادی بگ بچگانه
  • بادی بگ مردانه
  • بادی بگ ورزشی، چرم و …

در واقع بادی بگ ها مانند یک عضو جدایی ناپذیر از بدنتان به نظر می‌رسند و زمان‌هایی که می‌خواهید پیاده‌روی کنید یا بدوید با خیال راحت وسایلتان را با خودتان حمل کنید.

دسترسی آسان به وسایل

بادی بگ‌های روی سینه قرار می‌گیرند و امکان دسترسی آسان به جیب‌ها و محفظه‌های آن ها وجود دارد. بنابراین خیلی راحت‌تر می‌توانید وسایلتان را سازمان‌دهی کنید. کوله پشتی bange مانند سایر محصولات این برند از فضای ذخیره سازی بالایی برخوردار هستند.

امنیت بالا

به دلیل اینکه بادی برگ روی سینه شما قرار می‌گیرد به خوبی می‌توانید کیفتان را تحت نظر داشته باشید. همچنین بادی بگ ها جیب‌های مختلفی دارند و شما می‌توانید اشیای گران‌بهای خود را داخل جیب‌های کوچک آن مخفی کنید. معمولاً جنس بادی بگ‌ها ضد آب است و حتی در هنگام بارندگی هم می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید. بادی بگ های چرم و مدل های ضد آب این کیف ها در سایت اوبگ موجود هستند.

وزن کم و جابجایی آسان

وزن بادی بگ بسیار سبک است. بنابراین فشار زیادی به ستون فقرات و کمر شما وارد نمی‌شود. همین باعث می‌شود تا سلامتی شما به خطر نیفتد. در ضمن سبک بودن این کیف‌ها کمک می‌کند تا به راحتی آن ها را جابجا کنید. زیرا حجم کمتری دارند و نیازی نیست همیشه مراقب آن ها باشید.

مقایسه کراس بادی و بادی بگ

حالا که با ویژگی‌های هر دو کیف آشنا شدید، وقت آن رسیده تا درباره تفاوت کراس بادی و بادی بگ هم مطالبی را ارائه کنیم. در واقع این دو کیف ظاهر بسیار مشابهی دارند. اما یک سری تفاوت‌ها با یکدیگر دارند که کمک می‌کند آن ها را از یکدیگر تشخیص دهید.

اندازه کیف

کراس بادی‌ها دارای اندازه بزرگ تری نسبت به بادی بگ‌ها هستند. با توجه به اینکه از بادی بگ‌ها می‌توان برای حمل وسایلی چون لپ‌تاپ یا وسایل بزرگ تر استفاده کرد، معمولاً با اندازه بزرگ تری طراحی می‌شوند. ولی ناگفته نماند که این کیف‌ها هم دارای نمونه‌های کوچک هستند. در حالی که بادی بک‌ها فقط نمونه‌های کوچک دارند و برای حمل وسایل خیلی کوچک مانند گوشی، کلید، لوازم آرایش و یا کارت شناسایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اندازه کوچک نیز باعث می‌شود تا وزن کراس بادی نسبت به بادی برگ بیشتر باشد.

تنظیم بند کیف

بند کیف کراس بادی به گونه‌ای است که می‌توانید آن را در پشت کمر و روی سینه قرار دهید. بند بادی بگ ها هم قابلیت تنظیم دارد. اما به خاطر اینکه اندازه کوچکی دارند، معمولاً افراد هنگام استفاده، آن را روی سینه خود قرار می‌دهند تا دسترسی راحت‌تری به وسایلشان داشته باشند.

مدل کیف

بادی بگ دارای مدل‌ های زنانه، مردانه و بچه‌گانه است و نوع طراحی هر یک از این مدل‌ها با یکدیگر فرق دارد. به خصوص مدل‌های زنانه که کاملاً شبیه کیف دوشی هستند، اما بند آن ها قابلیت تنظیم داشته و اغلب خانم‌ها آن را جلوی بدن خود قرار می‌دهند. در صورتی که کراس بادی ‌ها به خاطر داشتن اندازه بزرگ تر مانند کوله پشتی روی کمر قرار می‌گیرند. البته بعضی از افراد هم اندازه‌های کوچک‌تر کراس بادی‌ها را روی سینه قرار می ‌دهند تا دسترسی بهتری به وسایلشان داشته باشند.

حجم کیف

بادی بگ از نظر حجمی بسیار کوچک تر از کیف‌های دیگر است. اما کراس بادی فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل دارد. در کل این دو کیف امنیت بالایی دارند و علاوه بر اینکه استایل مدرن و شیکی برای شما ایجاد می‌کنند، می‌توانند برای نگهداری وسایل ضروری مورد استفاده قرار بگیرند.

تفاوت کراس بادی و بادی بک چیست؟

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم. تفاوت چندانی بین کراس بادی و بادی بگ وجود ندارد. زیرا این دو کیف از نظر ظاهری بسیار به یکدیگر شبیه هستند. امنیت بالایی دارند و به خاطر مدل و طراحی خاص آن ها آسیبی به کمر و شانه شما وارد نمی‌کنند. بنابراین هنگام استفاده از آن ها سلامت ستون فقرات و شانه‌های شما حفظ می‌شود. ولی چیزی که باعث تفاوت آن ها می‌شود اندازه این دو کیف است. در ضمن اغلب افراد بادی بگ را روی سینه خود قرار می ‌دهند. اما کراس بادی هم قابلیت حمل روی سینه را دارد، هم می ‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که پشت کمر قرار بگیرد.

در این مقاله درباره تفاوت کراس بادی و بادی بگ صحبت کردیم. انواع مدل‌های شیک و با کیفیت کراس بادی آرکتیک هانتر را می‌توانید در سایت اوبگ پیدا کنید. این کیف‌ها به دلیل اینکه طراحی مدرنی دارند و از متریال با کیفیت ساخته شده‌اند تا مدت‌ها می‌توانند کارایی داشته باشند. برای مشاهده مدل‌های متنوع و سفارش و خرید می‌توانید با شماره های موجود در این سایت ها تماس بگیرید و کیف مورد نظر خودتان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

منبع:پول نیوز

وب گردی

    نظر شما