کار زشت زوج بلاگر جلوی دوربین که همه را شوکه کرد

کار زشت زوج بلاگر جلوی دوربین که همه را شوکه کرد

یک زوج ژاپنی که به خاطر آپلود ویدیوهای خانوادگی سالم در یوتیوب شهرت دارند، اخیرا در اقدامی دور از انتظار و به نحوی که در ادامه این بخش می خوانید، از فرزندشان به عنوان ابزاری برای بازدید و کسب درآمد استفاده کردند که با واکنش تند کاربران فضای مجازی همراه شد.

به گزارش 9صبح؛یک زوج بلاگر که به خاطر ویدیوهای خانوادگی سان در شهرت زیادی هم دارند کار زشتی با فرزندشان کردند که منجر به اعتراض کاربران شد.

چند روز پیش بود که حساب کاربری خانواده معروف بلاگر ژاپنی در یوتیوب که اغلب حاوی ویدئوهایی از زندگی روزمره زوج ژاپنی به همراه سه فرزندشان بود، ویدئویی آپلود کرد که به سرعت بازدید بالا دریافت کرد اما نه به دلیل لذت بخش بودن تماشای این ویدئو، بلکه بخاطر ناراحت کننده بودن آن.

این زوج در اقدامی دیوانه وار از دختر 2 ساله خود که زیر آفتاب سوزان داخل ماشین حبس شده بود و بشدت گریه می کرد، کلیپ تهیه و منتشر کرده بودند بدون آنکه تلاشی برای نجات کودک انجام دهند.

در این ویدیوی جنجالی نشان می دهد که پدر خانواده به طور تصادفی از دختر 2 ساله خود فیلم می گیرد. داخل ویدئو عنوان می شود که هوا بشدت گرم است و ظاهرا این کودک نیم ساعتی است که نا امیدانه گریه می کند در حالیکه هیچ پنجره ای باز نیست و سایر اعضای خانواده به شیطنت او که موجب حبسش داخل خودرو شده است، می خندند.

در حالی که کودک بینوا به طرز آشکاری ترسیده همچنان به گریه و عرق ریختن در داخل ماشین داغ ادامه می دهد و پدرش به ضبط این مصیبت ادامه می دهد و سعی می کند به او آموزش دهد که به شکلی قفل وسیله نقلیه را از داخل باز کند و خود پدر هیچ تلاشی نمیکند و ترجیح میدهد پشت دوربین موبایلش مشغول بماند.

در پایان، پس از حدود نیم ساعت فیلمبرداری، پدر جوان با آرامش به یک قفل ساز زنگ می زند تا او قفل در را از بیرون باز کرده و نانوکا کوچک را آزاد کند.

طبق انتظار این زوج، ویدئو پربازدید شد ولی بازدیدهایی که با موجی از خشم همراه بود و کامنت هایی از قبیل آنچه در ادامه می خوانید، در واکنش به این اقدام ناپسند دریافت شد.

یکی از کاربران نوشت:آیا پولی که از به خطر انداختن جان فرزندتان به دست می آورید به شما احساس خوبی می دهد؟

کاربر دیگری نوشت:این والدین دیوانه هستند؛ من با وضعیت مشابهی روبرو شده ام و در آن زمان، قلبم از شدت ناراحتی برای فرزندم قارد به تپس نبود؛ احساس می کردم از شدت ناراحتی مرده ام و دیگر زنده نیستم. شگفت‌انگیز است که کسی می‌تواند آنقدر آرام بماند و این لحظات را با تلفن همراه خود ضبط کند.

در پی این واکنش شدید، این زوج مادر و پدر با انتشار ویدئویی عذرخواهی از این اتفاق ناگوار ابراز تاسف کردند و توضیح دادند که هرگز قصد نداشتند فرزند خود را تحت فشار قرار دهند یا به هیچ وجه به او آسیب برسانند. آنها همچنین اعلام کردند که برای مدتی از فضای مجازی دور خواهند بود تا برای خانواده وقت بیشتری صرف کنند.

وب گردی

    نظر شما