اشتباه عجیب مرد دوزنه هنگام فریب نامزد ثروتمندش همه چیز را خراب کرد!

اشتباه عجیب مرد دوزنه هنگام فریب نامزد ثروتمندش همه چیز را خراب کرد!

هر مرد دوزنه ای می داند که ازدواج پنهانی و تلاش برای حفظ این حقیقت، بالاخره روزی برملا خواهد شد و زندگی اش از مسیری که در آن در حال حرکت است، خارج می شود.

به گزارش 9صبح؛ هرچقدر هم زیرک و با سیاست باشیم گاهی شرایط زیرک تر از ما بوده و به قول معروف دستمان رو میشود، درست مثل مردی که ماجرای وایرال شده اش را در این بخش می خوانید.

مردی که با خوش شانسی کامل، دل از دختر پولدار برده بود و حالا دیگر او را نامزد خود می دانست، با یک اشتباه شاید خنده دار، همه چیز را خراب کرد.

مردی اهل استرالیا که یک نامزد پولدار و یک همسر عاشق داشت، برای سپری کردن شب زیبای خود با همسر عاشقش همه چیز را برنامه ریزی کرده بود ولی برنامه هایش با موفقیت به سرانجام نرسید. او که پس از ازدواج اولش، با دختری ثروتمند نامزد شده بود، تصمیم گرفت به بهانه ای از ثروت نامزدش سوء استفاده کرده و با همسر اولش خوش بگذراند برای همین با کمک یکی از دوستانش، با نامزد ثروتمندش تماسی برقرار کرد و گفت که او را گروگان گرفته اند و بایستی تا چند ساعت، چندین هزار دلار برای آزادی اش پرداخت شود.

نامزد پولدار این مرد که از قرار معلوم عاشق و دل باخته وی بود، به سرعت پول را به محل مورد نظر رساند تا گروگان گیرهای ساختگی پس از برداشتن پولها از محل قرار، نامزدش را آزاد کنند. پولها به محل قرار رسید و مرد دوزنه با خوشحالی آنها را برداشت تا نزد همسر اولش بازگردد.

گروگانگیرهای ساختگی هم با نامزد ثروتمند این مرد تماس گرفته و گفتند که از منزل خارج نشده و منتظر بازگشت نامزدش باشد؛ به این شکل مرد دوزنه مطمئن بود که نامزدش از خانه خارج نخواهد شد و به راحتی میتوانست در سطح شهر خوش بگذراند.

آن شب، مرد دوزنه همراه همسرش به یکی از مراکز خرید استرالیا رفته و کلی ولخرجی کرد و تصمیم گرفت این شب زیبا را با رفتن به یک رستوران شیک تکمیل کند. همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه مرد دوزنه غرق در صحبت با همسرش، اشتباها و از روی عادت به رستورانی رفت که اتفاقا دوست نامزد پولدارش آنجا کار می کرد و آنها همیشه باهم در این رستوران دورهمی میگرفتند. مرد که غرق در خوشحالی بود حتی متوجه اشتباه خود نشد اما دوست نامزدش با دیدن او در کنار یک خانم غریبه، فورا با نامزد پولدار مرد تماس گرفته و ادامه داستان که قطعا میتوانید حدس بزنید.

منبع:نمناک

وب گردی

    نظر شما