اتفاقی هولناکی که دندان عقل برای این مرد رقم زد!

اتفاقی هولناکی که دندان عقل برای این مرد رقم زد!

کشیدن دندان یک روش دندانپزشکی است که در آن دندان از حفره خود در استخوان فک خارج می‌شود اما این بار بعد از کشیدن دندان اتفاق بسیار هولناکی برای این مرد رخ داد.

به گزارش 9 صبح؛ کشیدن یک دندان به تنهایی بقدری دردناک است که تا چندین روز بدن درگیر جای خالی دندان کشیده شده و عوارض بعد این اتفاق است و این توضیح به خودی خود ثابت میکند که کشیدن چندین دندان بطور همزمان کار عاقلانه ای نیست چه برسد به کشیدن تمام دندان ها؛ اقدام خطرناکی که جان یک انسان را گرفت و پرونده ای راهی دادگاه کرد که جزئیاتش را در این بخش میخوانید.مقامات چینی در حال بررسی پرونده یک مرد مسن هستند که 13 روز پس از کشیدن 23 دندان و قرار دادن 12 ایمپلنت در همان روز در یک کلینیک دندانپزشکی جان باخت.

خانم شو، ساکن شهر یونگ کانگ، در استان ژجیانگ چین، اخیراً پس از مرگ پدرش، شکایتی را به اداره بهداشت شهرداری علیه یک کلینیک دندانپزشکی محلی ارائه کرده است. این زن شواهدی ارائه کرد مبنی بر اینکه پدرش در یک جلسه 23 دندان کشیده و 12 دندان جدید کاشته است که به ادعای او 13 روز بعد باعث مرگ نابهنگام او شده است.

او به مقامات گفت که پدرش در طول 13 روز آخر زندگی خود، قبل از اینکه در 28 اوت دچار حمله قلبی مرگبار شود، از درد شدیدی رنج می‌برد.

طبق فرم رضایت بیمار، پدر خانم شو در واقع 23 دندان طبیعی خود را قبل از ایجاد 12 سوراخ در جمجمه و فک پایین برای کاشت دندان‌های جدید کشیده است. همه این کارها در یک روز انجام شد، به این معنی که او پس از پایان بیهوشی باید دردی غیرقابل تصور را تحمل کند.

اگرچه تعداد کشیدن‌ها برای یک جلسه کمی بیش از حد به نظر می‌رسد، سخنگوی کلینیکی که در آن این عمل انجام شده است، می‌گوید که تعداد دندان‌هایی که می‌توان در یک زمان برداشته شود باید توسط پزشک به صورت حضوری تعیین شود و احتمالا این بیماری خود اصرار به این کار کرده است.

با توجه به پرونده بیمار، کشیدن دندان توسط پزشکی به نام یوان انجام شده است که تخصص های او شامل درمان ریشه، برداشتن دندان عقل نهفته و پروتز کامل است. اگرچه در حال حاضر مقررات خاصی در مورد تعداد دندان هایی که باید در یک جلسه کشیده شوند وجود ندارد، کلینیک و پزشک باید تحمل درد بیمار و خطر عفونت را در نظر بگیرند.

وب گردی

    نظر شما