تصاویر جنجالی و وحشتناک لو رفته از کلینیک زیبایی بازیگران

تصاویر جنجالی و وحشتناک لو رفته از کلینیک زیبایی بازیگران

تصاویر عجیب و غریب منتشر شده از یک کلینیک زیبایی که برای چهره های مشهوری همچون بازیگران و ورزشکاران خدمات ارائه میکنند مخاطبان را حیرت زده کرد.

 

به گزارش 9 صبح؛ تصاویر منتشر شده از یک کلینیک طب سوزنی که اقدامات درمانی و زیبایی را برای چهره های مشهوری همچون بازیگران و ورزشکاران انجام میدهد خبرساز شد و دلیل این خبرسازی تعداد زیادی سوزن که برای کمک به درمان بهتر به بیماران می‌زند و تصاویرش را در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

 

طب سوزنی هزاران سال است که وجود داشته است، اما پزشکان اغلب تکنیک های خود را برای متمایز شدن از رقبا توسعه می دهند. یکی از این نمونه‌ها، کلینیک طب سوزنی شیراکاوا در توکیو، ژاپن است که بر تعداد زیادی سوزن در قسمت‌های مختلف بدن از جمله صورت برای جواسنزی پوست صورت، زیبایی، رهایی از بیماران از انواع بیماری‌ها، از سفتی عضلانی گرفته تا استرس و... است.

ماه گذشته، بازیگر ژاپنی Masataka Kubota عکس هایی از خود در حال انجام طب سوزنی ژاپنی در این کلینیک به اشتراک گذاشت که سوزن هایی بیشتر صورت و سینه او را پوشانده بودند. این عکس‌ها توسط اینستاگرام به‌عنوان محتوای حساس شناخته شد اما این بازیگر این تجربه را تحسین کرد و افزود که او را به آرامش و حال خوب سوق داده است.

کلینیک-زیبایی-بازیگران

پست کوبوتا در فضای مجازی منتشر شد، اما او اولین فرد مشهوری نبود که در مورد تکنیک طب سوزنی شیراکاوا، معروف به طب سوزنی ریشه، پست گذاشت. یک ماه قبل، آی فوکوهارا، بازیکن تنیس روی میز ژاپنی نیز تجربه خود را به اشتراک گذاشته بود و گفته بود که نمی‌خواهد عکس‌هایی از صورتش منتشر کند، زیرا نمی‌خواهد کسی را بترساند ولی تجربه حضورش در این کلینیک را فراموش نمیکند چون فوق العاده بود.

پزشک این کلینیک در توضیح تصاویر عجیب لو رفته از بیمارانش میگوید:تکنیک من تکنیک طب سوزنی جوجه تیغی است که نتایج فوق العاده دارد.بیشتر افرادی که تحت درمان من هستند گریه نمی کنند. این اشک ها جلوه ای از طهارت روح است و اشک‌های سم‌زدایی هستند.

وب گردی

    نظر شما