واگذاری زندان اوین به این دانشگاه! + جزئیات

واگذاری زندان اوین به این دانشگاه! + جزئیات

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به مشکلات دانشگاه از حیث فضای فیزیکی گفت: قرار شد زندان اوین به دلیل محدودیت های فیزیکی به دانشگاه شهید بهشتی واگذار شود.

به گزارش 9 صبح؛ اجلاس یک‌روزه روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزشی وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید و به منظور افزایش هماهنگی بین روسای دانشگاه‌ها و ستاد وزارتخانه امروز (شنبه، ۲۴ شهریور) در دانشگاه شهید بهشتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور آغاز به کار کرد و تا بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

در این اجلاس، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به مشکلات دانشگاه از حیث فضای فیزیکی گفت: قرار شد زندان اوین به دلیل محدودیت های فیزیکی به دانشگاه شهید بهشتی واگذار شود. بنابراین از معاون رئیس جمهور می خواهیم در این مورد به ما کمک کند.

او گفت: انتخاب وزیر علوم از دانشگاه شهید بهشتی باعث افتخار ما بوده است. امروز دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه مطرح در سطح جهانی است. این دانشگاه در فصل جدید فعالیت در حوزه توسعه رشته ها، گسترش همکاری بین المللی با دانشگاه‌های مطرح، پیش دستی در ارتباط با جامعه صنعتی و به عنوان دانشگاه معین وزارتخانه های صنعت، نیرو و فعال در زمینه توسعه سواحل مکران است.

آقامیری بیان کرد: ایستادگی در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا، حمایت از جامعه دانشگاهی و تامین مسکن برای اساتید و اعضای دانشگاه را در دستور کار قرار داده‌ایم. دانشگاه بهشتی طبق اسناد بالادستی اقدام به تنظیم سند افق بالادستی کرده است و اهداف راهبردی را تعیین و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده است.

او ادامه داد: گسترش مرجعیت اموزشی، توسعه همکاری بین المللی و منطقه ای از اهداف بالادستی است که ۲۱ راهبرد برای آن در نظرگرفته ایم.

منبع: ایرنا

وب گردی

    نظر شما