خوش گذرانی با پول مردم؛ این ۲ برادر پولدار که زندگ زندگی لاکچری داشتند شالاتان از آب در آمدند!

خوش گذرانی با پول مردم؛ این 2 برادر پولدار که زندگ زندگی لاکچری داشتند شالاتان از آب در آمدند!

برادران کلاهبردار میلیاردی در عملیات پلیس دستگیر شدند.

به گزارش 9صبح؛ سردار "علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری، فردی با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی مدعی شد که 2 نفر ناشناس با مراجعه به تعمیرگاه وی، هزینه تعمیر خودرو را به صورت آنلاین پرداخت کرده و پس از ارائه رسید پرداخت جعلی، از محل متواری شده‌اند.

او افزود:  با آغاز تحقیقات، کارآگاهان پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی خودرو و مالک آن شدند. پس از شناسایی متهمان و هماهنگی با مقام قضایی،کارآگاهان پلیس  با مراجعه به محل سکونت متهمان، آنها را دستگیر و به همراه خودروی ماکسیمای مورد استفاده در عملیات کلاهبرداری به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اینکه متهمان با یکدیگر برادار هستند،  گفت:  این دو برادر در اعترافات خود به ارتکاب بیش از 5 فقره کلاهبرداری به شیوه ارائه رسید پرداخت جعلی اعتراف کردند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: در تحقیقات بیشتر نیز مشخص شد متهمان با استفاده از یک اپلیکیشن پرداخت جعلی ، پس از انجام تعمیرات خودرو، رسید پرداخت جعلی را به تعمیرکاران نشان می‌دادند و با این ترفند، مبالغ هنگفتی را از آنها کلاهبرداری می‌کردند و بر اساس اظهارات شاکیان، مبلغ کلاهبرداری شده توسط متهمان بالغ بر 20  میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پلیس به شهروندان توصیه می‌کند در هنگام انجام تراکنش‌های مالی به صورت آنلاین، هوشیار باشند و از صحت و سلامت اپلیکیشن‌های پرداخت اطمینان حاصل کنند. همچنین، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

وب گردی

    نظر شما