زندگی وحشتناک این زن کنار جسد شوهرش آن هم ۹ماه!

زندگی وحشتناک این زن کنار جسد شوهرش آن هم 9ماه!

زنی که در اقدامی ترسناک ۹ ماه را با جسد همسرش در خانه سر کرده، از دلیل این کار خود و درخواستی که همسرش پیش از مرگ از او داشته صحبت کرد.

 

به گزارش 9صبح؛ زنی به نام سلیمان مدعی شد که همسرش پیش از مرگ آرزو کرده که جسدش به چرخه طبیعت برگردد و طعمه پرندگان شود. به همین دلیل تا تجزیه کامل آن که ۹ ماه زمان برده، به ناچار با جسد او در خانه زندگی کرده است

سلیمان در مورد همسر ۸۸ ساله‌اش گفت: «برنامه من این بود که شوهرم جرالد گاوان را قبل از مرگش بیرون ببرم تا توسط پرندگان خورده شود. اما تقدیرش اینجوری رقم خورد که در خانه فوت کند.»

سلیمان تاکید کرد: همسرم خدمات زیادی را در جنگ جهانی دوم برای ایالات متحده انجام داده و اخرین خواسته او این بود که در چرخه زندگی طعمه پرندگان شود.

خانم سلیمان در اظهارات خود به پلیس مدعی شده که تنها ۵ روز جسد همسرش در خانه بوده، اما گزارشی که از نتایج تحقیقات پلیس منتشر شده نشان می‌دهد که جسد متعفن جرالد گاوان بیش از ۹ ماه در خانه رها شده است.علت مرگ جرالد گاوان هنوز مشخص نشده اما ادعای دیگری در پرونده مطرح شده که می‌گوید آقای گاوان درخواست کرده که جسد او در هندوستان طعمه پرندگان شود.

وب گردی

    نظر شما