جولان موتورسیکلت CB ۱۳۰۰ قاچاق در غرب تهران+عکس

جولان موتورسیکلت CB ۱۳۰۰ قاچاق در غرب تهران+عکس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB ۱۳۰۰ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش آن را ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش 9صبح؛ سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین  پلیس موفق به کشف موتورسیکلت قاچاق در محدوده جنت آباد شدند. در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB۱۳۰۰ قاچاق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محدوده جنت آباد است.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس با اقدامات پلیسی موتورسیکلت مذکور را شناسایی و توقیف کردند و بعد از بررسی مدارک متوجه شدند که این موتور فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و شماره تنه بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: در همین راستا پرونده قضایی مربوطه تشکیل، موتورسیکلت تحویل سازمان اموال تملیکی داده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد.

 

 

وب گردی

    نظر شما