داماد عصبانی گیلانی نیمه شب خون به پا کرد!

داماد عصبانی گیلانی نیمه شب خون به پا کرد!

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های بخش شلمان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از 5 ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش 9صبح؛ سرهنگ ارسلان صبح زاهدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محلات شلمان بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.  با حضور ماموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی در محل درگیری مشاهده کردند فردی به علت شلیک گلوله در محل درگیری فوت کرده و دخترش نیز زخمی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تشریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که قاتل فردی 47 ساله با مقتول نسبت خویشاوندی داشته و به علت اختلاف خانوادگی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده اند. سرهنگ صبح زاهدی با اشاره به اینکه ماموران در همان لحظات اولیه هویت را قاتل را شناسایی کردند، گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان آگاهی قاتل در کمتر از 5 ساعت قبل از فرار در مخفیگاهش دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه متهم علت انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

 

وب گردی

    نظر شما