فداکاری تاثی گذار مادربزرگ ۷۶ ساله برای نوه معلولش+عکس

فداکاری تاثی گذار مادربزرگ 76 ساله برای نوه معلولش+عکس

فداکاری مادربزرگ 76 ساله که روزانه هشت بار مسیر دور خانه تا مدرسه را طی می کند تا نوه ویلیچری اش را به مدرسه برساند در رسانه ها تبدیل به یک سوژه دیدنی شد.

به گزارش 9صبح؛ عشق و علاقه مادری همیشه یک حس بی بدیلی را رقم میزند چنانچه این زن سالخورده چهار سال است که هر روز ویلچر نوه معلولش جیانگ را از مدرسه تا خانه و بالعکس هل می دهد و قصد دارد تا زمانی که زنده است این کار را ادامه دهد.

فداکاری مادربزرگ برای نوه ، مادربزرگ 76 ساله چینی شی یواینگ در طی چهار سال گذشته به صورت روزانه هشت بار مسیر خانه تا مدرسه را طی می کند تا نوه معلول و ویلچری خود را به مدرسه برساند تا وی به دلیل ناتوانی از تحصیلات بازنماند.

این مادربزرگ می خواهد تا جایی که در توان دارد و هنوز قادر به راه رفتن است، این کار را ادامه دهد.جیانگ هاووِن نوه 9 ساله این پیرزن وقتی دو ساله بود دچار فلج مغزی شد و یکی دو سال پس از آن والدینش از هم طلاق گرفتند.

فداکاری

مادر او در طول این مدت چندین بار ازدواج کرد و پدرش نیز برای کاربه شهر دیگری رفت تا بتواند از عهده مخارج درمانی پسرش برآید. بنابراین او تحت سرپرستی مادربزرگش شی یواینگ قرار گرفت.

این مادربزرگ نه تنها ویلچر نوه اش را چندین بار در روز هل می دهد، بلکه عضلات او را ماساژ داده و هر نوع داروی گیاهی را به امید بهبود وضعیت او تهیه می کند و او را تشویق می کند با کمک راه رود و این کارها را تقریبا هر روز برای نوه اش انجام می دهد.

وب گردی

    نظر شما