ترفند زیرکانه این خواهران دوقلو برای مرخصی گرفتن از رئیسشان! =عکس

ترفند زیرکانه این خواهران دوقلو برای مرخصی گرفتن از رئیسشان! =عکس

نقشه جالب خواهران دوقلو برای مرخصی گرفتن باعث توجه کاربران شبکه های اجتماعی شده است. آری چنس تیک تاکر معروف، خواهر دوقلویش را به جای خودش سر کار فرستاد اما به خاطر یک اشتباه لو رفت. خانم آری چنس، ماه گذشته خواهان استراحت از کار بود، اما رئیس او درخواست او را برای مرخصی رد کرد. در مواجهه با این شکست، این خواهران دوقلو نقشه ای را در نظر گرفتند.

به گزارش 9صبح؛ اتفاقی که امروز درباره آن صحبت می کنیم، شباهت زیادی به فیلم خواهران غریب دارد. خواهرانی که جای خود را عوض کرده بودند تا بتوانند با پدر و مادر خود باشند. حالا این اتفاق در دنیای واقعی هم رخ داده است، اما نه مثل خواهران غریب! باید بگوییم که در یک اقدام جالب و عجیب، دوقلوهای تیک تاکر مشهور، به هم کمک می کنند تا رئیس شرکت شان را گول بزنند.طبق ویدیویی که آنها در صفحه مشترک تیک تاک و اینستاگرام خود منتشر کردند، نوئه با تظاهر به آری بودن، سر کار می رفت. باید بگوییم که در این ویدیو، نوئه در حال رانندگی به سمت محل کار آری نشان داده شده است. نوئه در عنوان ویدیو خودش نوشت: “من به جای خواهر دوقلوی خودم سرکار می روم، خواهرم در مسافرت است و من نقش او را بازی می کنم.”

بینندگان این ایده این دوقلوها را دوست داشتند. یکی از نظردهندگان نوشت: “بله، همه ما باید برای این اهداف یک برادر یا خواهر دوقلو داشته باشیم.” با این حال، همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت. زیرا در یک به‌روزرسانی که بعداً به اشتراک گذاشته شد، آری فاش کرد که رئیس او این ویدیو را دیده است.سپس آری ویدیوی دیگری را با این شرح منتشر کرد: “رئیس من ویدیویی را که منتشر کرده بودم، دید.” دوقلوها در این کلیپ اضافه کردند: “ما به هم ریختیم و نمی دانیم چه کاری انجام دهیم.” در آپدیت بعدی، آری ایمیلی از رئیسش نشان داد که راضی نبود. در این ایمیل، نقشه ی این دوقلوها به عنوان «سیلی به صورت» به همکاران آری و شرکت توصیف شده است.هنوز معلوم نیست که چه کسی ویدیو این دوقلوها را برای رئیس شان فرستاده است. اما احتمال می رود که کار یکی از همکاران آنها باشد. تا اینجای داستان، گویا رئیس شرکت آری، خبر نداشته که این زن یک خواهر دوقلو و کاملا شبیه به خودش در خانه دارد. کاربران واکنش های گسترده ای به این اتفاق داشته و هزاران کامنت برای آری و نوئه ارسال کردند.رئیس آری در یک ایمیل به او نوشت: «اقدامات شما نه تنها بر خودتان منعکس می‌شود، بلکه اعتبار شرکت ما را نیز خدشه‌دار می‌کند. این سطح از بی اعتنایی به پروتکل و نزاکت صراحتاً تکان دهنده است و قابل تحمل نخواهد بود.» این ایمیل همچنین به آری هشدار داد که هرگونه تخلف بیشتر منجر به عواقب جدی از جمله اقدامات انضباطی احتمالی خواهد شد.

طرفداران آری در تیک تاک از این اتفاق شگفت زده شدند. برخی از بینندگان این سوال را مطرح کردند که آیا ایمیل واقعی است یا خیر، در حالی که برخی دیگر بر زبان سختگیرانه رئیس تمرکز کردند. یکی از بینندگان اظهار داشت: “با احترام، امضای مورد علاقه جدید من است.” دیگری از آری پرسید: “باید بدانم پاسخ شما به ایمیل رئیستان چیست و بعد از این چه می شود.”این داستان سرگرم‌کننده و در عین حال هشداردهنده نشان می‌دهد که تلاش برای پیشی گرفتن از سیستم می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. (به‌ویژه زمانی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شود تا همه ببینند.) در عصر دیجیتال امروز، محافظت از خود در برابر هکرها و کلاهبرداران نیز ضروری است. زیرا آنها می توانند دردسرهای زیادی برای افراد ایجاد کنند.خوشبختانه، برای ایمن ماندن در فضای آنلاین نیازی به متخصص فناوری ندارید. فقط باید مطمئن شوید که ویدیوهای شما برای رئیس تان ارسال نمی شوند. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه دیگر اخبار جالب از گوشه و کنار جهان می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید. ما بروزترین مطالب جالب از گوشه و کنار جهان را برای علاقه مندان به اشتراک گذاشته ایم.

وب گردی

    نظر شما