اخراج این دختر خوشگل بخاطر زیبایی بیش از حد+عکس دختر

اخراج این دختر خوشگل بخاطر زیبایی بیش از حد+عکس دختر

زیبایی و جذابیت زیاد برای این دختر دردسر ساز شد به نحویکه رئیس وی تصمیم گرفت او را از کار اخراج کند چرا که حواس کارمندان دیگر را هم پرت میکرد.

به گزارش 9صبح؛ گوینده تلویزیونی از راز اخراجش پرده برداشت . « اما هولز » که 24 سال سن دارد ودر تلویزیون انگلیس مشغول بکار است در گفت وگو با روزنامه ایندپندنت انگلستان از اخراج خود به دلیل چهره بسیار زیبا خبر داد.

این مجری گفت مدیرش با این استدلال که بهتر است او دنبال مدل شدن باشد، از وی خواست تا کار دراین تلویزیون را رها کند.در رخدادی عجیب، یک گوینده زن در تلویزیون « UNIT TV » لندن به خاطر زیبایی زیاد از کار اخراج شد.« اما هولز » گوینده 24 ساله انگلیسی در گفت وگو با روزنامه ایندپندنت انگلستان از اخراج خود به دلیل « چهره بسیار زیبا » خبر داد. وی افزود مدیرش با این استدلال که بهتر است او دنبال مدل شدن باشد، از وی خواست تا کار دراین تلویزیون را رها کند.هولز گفت مدتی پس از سخن مدیر، پیامی مکتوب مبنی بر اخراج شدن از شبکه دریافت کرده استاما هولز می گوید همیشه در محل کار خود مرتب و آراسته بوده اما این دلیلی بر اینکه وی نسبت به کارش بی اهمیت است نمی باشد. این دختر گفت که امیدوار است به کارش بازگردد.

وب گردی

    نظر شما