خلاقیت جالب این مادر مجرد برای پر کردن جای خالی پدر بچه‌ها حماسه آفرید!+عکس

خلاقیت جالب این مادر مجرد برای پر کردن جای خالی پدر بچه‌ها حماسه آفرید!+عکس

ابتکار جالب مادر مجرد آمریکایی برای فرزندانش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است

به گزارش 9صبح؛  این مادر مجرد لباس مردانه پوشیده و صورت خود را گریم می کند تا نبود پدر فرزندانش را اذیت نکند. خانم ویتنی کیترل که نظافتچی یک بیمارستان است، سخت تلاش می کند تا آینده فرزندانش را تامین کند. او علاوه بر کار کردن درس می خواند تا شغل بهتری پیدا کرده و از نظر مالی پیشرفت کنند.ویتنی کیترل، یک مادر مجرد 27 ساله آمریکایی است. این زن جوان سخت تلاش می کند تا به دو فرزندش خانه ای دوست داشتنی بدهد. او نظافتچی بیمارستان است و در حال تحصیل برای تبدیل شدن به یک درمانگر تنفسی است. زندگی این زن مجرد، نشان می دهد که زنان سرپرست خانوار چقدر می توانند قوی باشند.

مادر مجرد

ویتنی نمی‌خواهد فرزندانش چیزی را از دست بدهند، زیرا پدرشان غایب و او نمی خواهد فرزندانش دچار آسیب شوند. در سال 2017، پسر 5 ساله او، لوکاس، از او خواست تا به جشن «بابا و دونات» مدرسه بپیوندد. حتی با وجود اینکه این جشن ویتنی را به یاد نبود شوهرش می انداخت، اما او به مدرسه رفت تا پسرش را خوشحال کند.پسر ویتنی به او گفت: می خوام به مدرسه بیای، چونکه تو هم بابای منی و هم مامان منی. بنابراین، ویتنی هم مانند یک پدر لباس پوشید، و حتی ریش مصنوعی گذاشت. مردم هم عکسی را که ویتنی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده بود، دوست داشتند. زیرا که این عکس ها نشان می‌داد که او چقدر به پسرش اهمیت می‌دهد.

 

لوکاس وقتی مادرش را با لباس و گریم مردانه دید هیجان زده شد و او را “بهترین بابای تاریخ” خطاب کرد. ویتنی گفت: از زمانی که من ریش گذاشتم… پسرم هر روز در مورد آن با من شوخی می‌کند. اگرچه در ابتدا کمی عجیب بود، اما این باعث شد ویتنی احساس غرور کند و خودش را بیشتر دوست داشته باشد.

این مادر مجرد می داند که پیوند او و فرزندانش، یک پیوند خاص است، حتی اگر یک خانواده معمولی نباشد. ویتنی ادامه می دهد: «می‌دانستم اگر لباس بپوشم، او را می‌خنداند. این در مورد این نبود که کسی بداند من چه کار می کنم یا توجه را به خودم جلب کند. فقط برای این بود که مطمئن شوم او اوقات خوبی را سپری کرده است.»لوکاس نیز در تأملی دلگرم کننده، پیوند خاصی را که با مادرش به اشتراک می گذارد، گرامی داشت. او گفت: «او بهترین مادر دنیا است. “من احساس خوشحالی می کنم و وقتی او با من مدرسه رفت احساس خوبی داشتم.” با نزدیک شدن به پایان جشن مدرسه، لوکاس با مهربانی کیترل را در آغوش گرفت و قلب مادرش را با بوسه های محبت آمیز پر از عشق کرد.قدم گذاشتن در مراسم مدرسه برای کیترل دلهره آور بود و او را فراتر از منطقه آسایشش سوق داد. با این حال، قدردانی لوکاس قلب او را پر از عشق کرد. کیترل فاش کرد: او از من برای حضور در آنجا تشکر کرد، برای اینکه دوستش داشتم. با وجود طلاق سه سال پیش و غیبت پدرشان، اما ویتنی حالا آرامش خودش را در قدردانی پسرش می‌یابد.

خانم کیترل می گوید، قدردانی پسرش همه فداکاری هایش را ارزشمندتر می کند. در واقع ، قدردانی لوکاس از تلاش‌های مادرش، کیترل شادی بی‌نظیری را برای به ارمغان می‌آورد. او به اشتراک گذاشت: فقط با دانستن اینکه کار سخت و فداکاری که برای بزرگ کردن آنها انجام دادم ثمر داده، خوشحال می شوم.علیرغم نبود شوهر کیترل در زندگیش، اما دیدن شادی پسرش به او اطمینان می دهد که آنها در مسیر درستی هستند. از نظر لوکاس، پیوند سرشار از عشق آنها بر هر هنجارهای اجتماعی غلبه دارد و قلب کیترل را پر از قدردانی و رضایت می کند.

وب گردی

    نظر شما