زنی که با خود ازدواج کرده بود، درخواست طلاق کرد!+عکس

زنی که با خود ازدواج کرده بود، درخواست طلاق کرد!+عکس

شاید ازدواج فردی با خودش عجیب‌ترین چیزی باشد که شنیدید اما طلاق گرفتن از خودش دیگر نوبر است؛ همین کاری که خانم مدل زیبای برزیلی قصد دارد انجام دهد.

به گزارش 9صبح؛ در اقدامی عجیب و غریب یک مدل برزیلی تصمیم به ازدواج با خودش گرفت و تشکیل خانواده داد اما چیزی که توجه را به تازگی به خود جلب کرده درخواست طلاق خانم مدل از خودش بوده است.سوئلن کری، مدل برزیلی که چندی پیش با خودش ازدواج کرده بود اعلام کرد به خاطر علاقه به شخصی دیگر خودش را طلاق داده است.

این مدل برزیلی تصمیم گرفته که به شکلی غیرمنتظره و بعد از تنها ۹۰ روز به ازدواج با خودش پایان دهد زیرا یک عشق جدید پیدا کرده است. سوئلن کری، مدل و شخصیت شبکه‌های اجتماعی که سال گذشته در لندن با خودش ازدواج کرد و خبرساز شد، اعلام کرد که از دست خودش به ستوه آمده است و می‌خواهد طلاق بگیرد.کری می‌گوید که برای تعهد به خودش با مشکلاتی روبرو بوده است.

این مدل و شخصیت شبکه‌های اجتماعی که متولد برزیل و مقیم لندن است، می‌گوید: «این که بدانیم چه زمانی یک چرخه را پایان دهیم، مهم است. حتی تعهد به خود نیز می‌تواند چالش‌های خود را داشته باشد، مانند مواجهه با این انتظار که همیشه باید برای خودت کامل باشی.»

سوئلن کری تصمیم گرفت در ماه سپتامبر در یک عروسی رسمی و مناسب با خودش ازدواج کند چون او از وابستگی به مردان خسته شده بود.

سوئلن کری در سپتامبر سال گذشته و وقتی در کلیسای کاتولیک سائو پائولو با خودش ازدواج کرد (سولوگامی) به تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده، در حالی که بسیاری از رهگذران از خود می‌پرسیدند که داماد کجاست.

این مدل ۳۳ ​​ساله در زمان عروسی خود ادعا کرد که به خاطر نبودن داماد “ناامید” نشده، بلکه مشتاقانه منتظر زندگی تنها با خودش است. با این حال او پس از ۳ ماه اکنون تصمیم به طلاق از خود گرفته است. سوئلن کری که اهل شهر سائوپائولو برزیل است، فاش کرد که اکنون یک آدم خاص را پیدا کرده و شروع به عاشقی کرده است.

اکنون کری به خاطر اینکه با یک فرد تازه آشنا شده از خودش طلاق گرفته است. این مدل برزیلی تاکنون در مورد عشق جدیدش هیچ اطلاعاتی بروز نداده و مشخص نیست که این فرد خوش شانس کیست که به خاطرش می خواهد ازدواجش را تنها بعد از سه ماه به هم بزند!

این مدل درباره ازدواج خود گفت: “تا زمانی که این ازدواج ادامه داشت خوشحال بودم”

علاوه بر این، وقتی از او در مورد ازدواج پرسیده شد، گفت: «به نقطه‌ای رسیدم که بالغ شدم، فهمیدم زنی قوی و مصمم هستم. همیشه از تنهایی می‌ترسیدم، اما فهمیدم که باید یاد بگیرم که نسبت به خودم احساس خوبی داشته باشم. وقتی این اتفاق افتاد، تصمیم گرفتم آن را جشن بگیرم.”

وب گردی

    نظر شما