این مرد پس از مرگش مشخص شد سه آلت تناسلی داشته است!

این مرد پس از مرگش مشخص شد سه آلت تناسلی داشته است!

پزشکان بریتانیایی خبر دادند که پس از کالبدشکافی جسد پیرمردی ۷۸ ساله که به منظور تحقیقات علمی اهدا شده بود، متوجه شدند که در حالتی نادر و شگفت‌انگیز این مرد سه آلت تناسلی داشته و در کل عمرش متوجه این داستان نبوده است.

به گزارش 9صبح؛ جسد مردی ۷۸ ساله اهل بریتانیا با قدی در حدود ۱۸۰ سانتی‌متر و جثه‌ای متوسط که پس از مرگش برای انجام تحقیقات علمی به دانشگاه پزشکی بریتانیا اهدا شده بود، مشاهدات شگفت‌انگیزی را به دانشجویان ارائه داد.

داشتن ۳ آلت تناسلی با عنوان «تری‌فالی» (Triphallia) شناخته می‌شود که در میان انسان‌ها برای اولین‌بار چهار سال قبل در یک پسر سه‌ماهه در عراق شناسایی و ثبت شد.

مشاهدات پزشکان از کالبدشکافی جسد این پیرمرد نشان داد، اندام تناسلی خارجی او کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد و دو آلت تناسلی دیگر به شکل پنهان هستند، به همین دلیل وی در طول زندگی طولانی خود، هیچ‌گاه متوجه این موضوع نشده بود.

تحقیقات بیشتر نشان داد که مجرای ادرار این پیرمرد از هر دو آلت تناسلی اولیه و ثانویه عبور می‌کند. آلت تناسلی دوم او اگرچه اندازه‌ای کوچک‌تر از آلت تناسلی اول داشت، اما همچنان سه بافت اصلی آلت تناسلی یعنی جسم غاری، جسم اسفنجی و کلاهک را دارا بود.

اما به دلیل نبود هیچ چیز عجیب و غریب خارجی مطمئناً این امکان وجود دارد که مرد و شریک‌های عاطفی‌اش زندگی جنسی نرمالی داشته‌اند، بدون اینکه شک کنند چیزی اشتباه است.

البته لازم به ذکر است که به لحاظ پزشکی داشتن آلت‌های تناسلی متعدد اغلب می‌تواند باعث مشکلات سلامتی مانند انسداد ادرار یا اختلال نعوظ نیز شود. همچنین این امکان وجود دارد که در حین رابطه جنسی آلت تناسلی اضافی او، اگر توانایی نعوذ را داشته باشد، باعث به وجود آمدن درد در بدنش شود.

به دلیل قوانین اهدای جسد در انگلستان، محققان اجازه دسترسی به هویت یا سابقه پزشکی این مرد را ندارند. اما باتوجه به شرایط جسمی وی و نتایجی که از کالبدشکافی جسد بدست آمده، پیش‌بینی می‌کنند که داشتن آلت تناسلی اضافه بر زندگی وی تاثیراتی داشته است.

وب گردی

    نظر شما