ازدواج و طلاق این زوج فقط ۳ دقیقه طول کشید

ازدواج و طلاق این زوج فقط 3 دقیقه طول کشید

ازدواج یک تعهد بزرگ است. بنابراین قبل از گفتن “بله” مطمئن شوید که واقعا با هم توافق دارید. در داستان ها و فیلم ها همیشه زندگی های زناشویی پایان خوشی دارند اما در زندگی واقعی داستان های عاشقانه همیشه پایان عالی ندارند.

 

به گزارش 9صبح؛ درحالی که برخی از زوج ها سالها عشقشان را جشن می گیرند برخی دیگر خیلی زودتر زندگی شان را خاتمه می دهند. در این بخش می خواهیم نگاهی به کوتاه ترین ازدواج های تاریخ بیندازیم.این داستان ها یادآور این هستند که عشق پیچیده است و گاهی اوقات مردم بدون اینکه به آن فکر کنند عجله می کنند و تصمیم به ازدواج می گیرند.

1. زوج کویتی که زمان ازدواجشان 3 دقیقه بود

زوج کویتی که زمان ازدواجشان 3 دقیقه بود

رکورد کوتاه ترین ازدواج در تاریخ متعلق به یک زوج کویتی است که تنها سه دقیقه پس از ازدواج از یکدیگر جدا شدند.

این اتفاق زمانی افتاد که عروس هنگام خروج از دادگاه زمین خورد و افتاد. داماد به جای کمک به او، عروس را احمق خطاب کرد و باعث شد عروس تحقیر شده و خشمگینانه تقاضای طلاق فوری کند.

احترام و مهربانی در ازدواج بسیار مهم است و واکنش بی رحمانه داماد فورا به پیوند آنها پایان داد.

2. بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر که زمان ازدواجشان 55 ساعت بود

بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر که زمان ازدواجشان 55 ساعت بود

ستاره پاپ بریتنی اسپیرز در سال 2004 با دوست دوران کودکی خود جیسون الکساندر در کلیسایی در لاس وگاس ازدواج کرد. اما بیشتر عروسی یک کار سرگرم کننده بود تا یک تعهد جدی.

فقط 55 ساعت بعد ازدواج باطل شد. اسپیرز اعتراف کرد که احمق بوده. به هم خوردن ازدواج او به دنبال فشار شدید خانواده بود و نشان داد که چگونه تصمیمات تکانشی گاهی می تواند منجر به پشیمانی شود.

3. نیکلاس کیج و اریکا کویک که ازدواج آنها فقط 4 روز طول کشید

نیکلاس کیج و اریکا کویک که ازدواج آنها فقط 4 روز طول کشید

نیکلاس کیج؛ بازیگر در سال 2019 در لاس وگاس با هنرمند گریم اریکا کویک ازدواج کرد اما این ازدواج تنها چهار روز به طول انجامید. کیج بعدا توضیح داد که هم او و هم کویک به شدت مست بودند و زمانی که تصمیم به ازدواج گرفتند در وضعیت ذهنی خوبی قرار نداشتند.

نیکلاس همچنین مسائل خاصی را درمورد گذشته کویک کشف کرد که به تصمیم او برای پایان ازدواجشان کمک کرد.

4. کارمن الکترا و دنیس رادمن که ازدواج آنها 9 روز طول کشید

کارمن الکترا و دنیس رادمن که ازدواج آنها 9 روز طول کشید

در سال 1998 کارمن الکترا بازیگر و دنیس رادمن بسکتبالیست در لاس وگاس ازدواج کردند. عاشقانه آنها که با شور و شوق تقویت شده بود تنها 9 روز بعد پایان یافت. رادمن ادعا کرد که در زمان ازدواجشان عقل سلیمی نداشته است.

5. پاملا اندرسون و جان پیترز که ازدواج آنها 12 روز طول کشید

پاملا اندرسون و جان پیترز که ازدواج آنها 12 روز طول کشید

پاملا اندرسون در ژانویه 2020 با جان پیترز تهیه کننده فیلم ازدواج کرد. اما این ازدواج تنها 12 روز طول کشید. اندرسون و پیترز از دهه 1980 یکدیگر را می شناختند اما ازدواج آنها از ابتدا با مشکلاتی همراه بود.

وب گردی

    نظر شما