برف مدارس این استان را به تعطیلی کشاند!

برف مدارس این استان را به تعطیلی کشاند!

مدارس اردبیل به دلیل بارش برف مجازی شد.

به گزارش 9صبح؛ بارش نخستین برف پاییزی شهرهای مختلف استان اردبیل را سفیدپوش کرد و مدارس ابتدایی در شهرهای اردبیل، سرعین، خلخال و مشگین‌شهر تعطیل شد.بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده است، از نیمه شب دیشب به صورت برف ادامه یافت و در حال حاضر بارش برف در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

در همین زمینه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل و سرعین دوره پیش دبستانی و ابتدایی فعالیت‌های آموزشی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین در شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه و تمام مدارس استثنایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در همین زمینه آیدین هاشمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل روز چهارشنبه در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل آستارا و گردنه حیران اظهار کرد: بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل و گزارش‌های اکیپ‌های راهداری در راه‌های استان درحال حاضر شاهد بارش برف در محورهای اردبیل آستارا-خلخال اسالم-اردبیل گرمی-مشکین شهر اهر و اردبیل سرچم محدوده بودالالو هستیم.

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی استان اردبیل بارش باران پراکنده پدیده جوی غالب است، اضافه کرد: با تلاش راهداران کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

هاشمی به رانندگان توصیه کرد که هنگام تردد در جاده های کوهستانی استان حتما زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.: بر اساس این گزارش در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان اردبیل فاقد انسداد غیر شریانی است.بر اساس این گزارش و در پی هشدارهای هواشناسی ستاد مدیریت بحران استان اردبیل روز دوشنبه در محل استانداری برگزار و هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات بین دستگاه‌ها انجام شد.

وب گردی

    نظر شما