سرپرست سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه همایش آتش نشانی و ایمنی شهری:

برگزاری همایش ایمنی موجب هم افزایی و هم گرایی سازمان های آتش نشانی می شود

برگزاری همایش ایمنی موجب هم افزایی و هم گرایی سازمان های آتش نشانی می شود

سرپرست سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاحیه پنجمین همایش ایمنی و آتش نشانی بر ضرورت برپایی اینگونه همایش های علمی و تبادل دانش و هم گرایی و هم افزایی سازمان های آتش نشانی کشور تاکید کرد.

به گزارش 9 صبح؛ قدرت ا.. محمدی سرپرست سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به ضرورت برگزاری اینگونه همایش ها تصریح کرد: همایش بین المللی ایمنی و آتش نشانی شهری پس از یک وقفه سه ساله امروز برگزار شد و  ضرورت برگزاری این گونه همایش ها و نمایشگاه ها ایمنی باعث می شود بین شرکت های تولید کننده تجهیزات ایمنی و آتش نشانی که در کار تولید هستند، همگرایی و هم افزایی صورت گیرد.
وی افزود: استفاده از تجربیات یکدیگر و با حضور سازمان های آتش نشانی کشور از این تجهیزات و نمایشگاهها در کنار یکدیگر گردهمایی صورت می گیرد و  تبادل تجربه نیز انجام می پذیرد .
محمدی با اشاره اهمیت به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی خاطر نشان کرد: با این گونه رویدادهای علمی سازمان های آتش نشانی مرحله به مرحله به دانش بومی دست پیدا می کنیم و می توانیم تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی های کشور را تولید کنیم و از واردات بی نیاز شویم.
وی افزود:  توانمندی های بسیار خوبی در نمایشگاه و از سوی شرکت های ارائه دهنده ی ایمنی مشاهده کردیم  که می توانند تولید تجهیزات مورد نیاز زندگی شهری و ایمنی را بر عهده بگیرند و اهمیت ایمنی در شهرها بسیار مورد توجه است و روز به روز ضرورت آن احساس می شود امیدواریم مانند این نمایشگاه ها که در عرصه تولیدات داخلی فعال هستند روابط خوبی صورت گیرد و به شرکت های دانش بنیان توصیه می شود  از  این گونه نمایشگاه ها دیدن  کنند زیرا  در زندگی شهری و ایمن سازی شهر نیاز است ضرورت ها شناسایی شود  و در بحث تحقیقات و سپس تولید گام بردارند.
سرپرست سازمان آتش نشانی تهران  درباره ی حضور شرکت های دانش بنیان در ورود به سیستم های آتش نشانی تاکید کرد:  یکی از موضوعات مهمی که باید برای آن برنامه ریزی کرد شرکت های دانش بنیان است که حضور این عزیزان باعث می شود ما خیلی از مسائل و تجهیزات ایمنی را از سوی این شرکت ها تامین کنیم.
وی افزود: شرکتهای زیادی در کشور ما وجود دارد و ما به خوبی می توانیم از آنها در عرصه تولیدات آتش نشانی استفاده کنیم. تولیدات و بومی سازی فناوری، نیاز سازمان های آتش نشانی است که واقعا هر روز با توجه به اینکه وضعیت شهری و پنل های شهری تغییر می کند بسیار ضروری است و ما دست یاری این شرکت ها را به گرمی می فشاریم تا  با کمک این شرکت ها  این مشکلات مرتفع شود.

وب گردی

    نظر شما