تصاویری خیره کننده از هتل متحرکی که توسط چینی ها رونمایی شد!

 تصاویری خیره کننده از هتل متحرکی که توسط چینی ها رونمایی شد!

خودروساز چینی Voyah به‌تازگی از جدیدترین نسخه شخصی‌سازی‌شده Dreamer MPV که معروف به هتل متحرک است رونمایی کرد.

 به گزارش 9 صبح به نقل ازخبرآنلاین، خودروساز چینی Voyah به‌تازگی از جدیدترین نسخه شخصی‌سازی‌شده Dreamer MPV خود رونمایی کرد. این خودرو با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد، می‌تواند با خودروهای سرشناس کلاس MPV رقابت کند.

خودروی جدید Voyah از طرح چهار صندلی به پیروی از دیگر مدل‌های MPV پیشرفته مانند دنزا D۹ Pioneer Edition و زیکر ۰۰۹ Glory Edition استفاده می‌کند. در حال حاضر، مدل ۲۰۲۲ Voyah Dreamer Private Customized از ۸۸۳۰۰ دلار، معادل ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

از نظر ظاهری، Voyah Dreamer Private Customized Edition بر اساس مدل ۲۰۲۴ Voyah Dreamer ساخته‌ شده که دارای بدنه دو رنگ و جلوپنجره بزرگ آبشاری شکل است. همان‌طور که از نامش پیداست، این خودروی جدید از آپشن‌های شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی شده نیز پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود این آپشن‌ها شامل متریال مختلف در کف و سقف پرستاره باشد.

هتل متحرک

 در داخل و ردیف عقب، دو صندلی مستقل و خلبانی وجود دارد. امکاناتی ازجمله یخچال، صفحه‌نمایش اطلاعات-سرگرمی بزرگ قابل‌جمع شدن و بلندگوهای جمع‌شونده وجود دارد.

مشخصات رسمی پیشرانه در حال حاضر فاش نشده است. نسخه عادی Voyah Dreamer در انواع برقی و پلاگین هیبریدی موجود است. مدل PHEV از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو و موتورهای الکتریکی دوگانه، با قدرت ترکیبی ۵۷۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۸۴۰ نیوتن متر نیرو می‌گیرد و برد جامع ۱۲۳۱ کیلومتری (براساس CLTC) را ارائه می‌دهد.

هتل متحرک 2

نوع برقی از طرح دو موتوره با حداکثر قدرت ۴۲۸ اسب بخار و ۶۲۰ نیوتن‌متر گشتاور، همراه با بسته باتری لیتیومی سه‌تایی ۱۰۸٫۷۳ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که برد ۶۵۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد.


 

    نظر شما