آغاز توزیع نفت سفید در مناطقی که احتمال قطع گاز وجود دارد

آغاز توزیع نفت سفید در مناطقی که احتمال قطع گاز وجود دارد

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: توزیع نفت سفید در روستاهایی که در معرض قطع گاز خانگی هستند، آغاز شده است.

به گزارش 9صبح،احمدنیا افزود: توزیع نفت سفید پیرو تصمیمات ستاد پیشگیری و هماهنگی مدیریت بحران و اعلام افت شدید فشار گاز آغاز شد و تاکنون توزیع آن بین یک هزار و ۷۰۰ خانواده روستایی انجام شده است.

وی با اشاره به مناطقی که احتمال قطع گاز در آنها وجود دارد، ادامه داد: توزیع نفت سفید در روستاهای واقع در ۴ محور شهرستان اسفراین انجام شده و برای هر خانواده ۲۰ لیتر نفت سفید توزیع شد.

وی گفت: توزیع نفت سفید در روستاهای مسیر اسدلی و گریوان بجنورد نیز که با افت فشار گاز مواجهه هستند، از امروز انجام می‌شود.

احمدنیا با بیان اینکه ذخیره‌سازی نفت سفید در استان مناسب است، گفت: اکنون ذخیره ۶ میلیون لیتری نفت سفید در استان وجود دارد و مخازن هر ۸۶ نمایندگی فروش در مناطق مختلف پُر است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی محموله ۳ میلیون لیتری نفت سفید وارد استان می‌شود و در صورت نیاز و در زمان افت فشار گاز نسبت به توزیع نفت در مناطق مختلف، اقدام می‌شود.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی تاکید کرد: درحال‌حاضر ۲۲ درصد از سهمیه نفتگاز استان نیز جلو هستیم و بیشتر مصرف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: حدودا روزانه ۲.۵ میلیون لیتر نفتگاز سیکل ترکیبی شیروان را تامین می‌کنیم که عدد بالایی به حساب آمده و ملزم به مدیریت منابع در استان هستیم.

منبع:فردای اقتصاد

    نظر شما