دو خبر مهم بازار خودرو

دو خبر مهم بازار خودرو

در حالی اخبار مربوط به مذاکرات وین مورد پیگیر بازارها هستند که رویدادهای مهمی از خودرویی‌ها هم منتشر میشود.

به گزارش 9 صبح؛ رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عصر دیروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژِی اتمی، دیدار و گفتگو کرد.

دیروز البته در مهمترین خبر هم مسعود میرکاظمی از پایان تدوین سند بودجه 1401 خبر داد که البته وی مدعی شد این سند بدون کسری نوشته شده و استفاده از چاپ پول نیز به هیچ عنوان میسر نشده است.

جلسه مهم امروز خودرویی

در بخش صنایع خودرویی، مهمترین خبر درباره جلسه امروز ستاد تنظیم بازار درباره قیمت خودرو است که به نظر می‌رسد مجوز افزایش قیمت خودرو احتمالا به آن داده میشود. پیش تر برخی خبرها هم حکایت از این دارد که فروش فوق العاده خودروسازان (با قیمت درب کارخانه) احتمالا به پایان رسید و دیگر چنین فروش هایی صورت نمی گیرد.

در خبر مهم دیگری، عزت‌الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از مهلت یک هفته‌ای وزارتخانه‌های صمت، راه و شهرسازی و کشور برای ارائه بسته پیشنهادی در مورد راهکارهای نوسازی حمل و نقل خبر داد.

همچنین حجت براتعلی، مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: در هشت ماه نخست امسال حدود ۷۵۸ هزار تن شکر خام وارد کشور شده است که به دلیل افزایش تولید داخلی، این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهشی ۱۲ درصدی داشت

وب گردی

    نظر شما