سکه دوباره اوج گرفت!

سکه دوباره اوج گرفت!

قیمت سکه امامی در حالی از کانال ۳۴ میلیونی گذشت که انواع سکه نیز به تبع دلار گران شد.

به گزارش 9 صبح: قیمت انواع سکه در سایت کانون صرافان همانند روز گذشته با افزایش قیمت همراه بوده و قیمت‌های امروز در کانال‌های بالاتری به ثبت رسیده است.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با افزایش ۶۲۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با ورود به کانال ۳۳ میلیون تومانی، در سطح ۳۳ میلیون ۴۴۰ هزار تومان قرار گرفته است.

آماتور‌ها وارد بازار سکه شدند

طی دو روز اخیر، قیمت سکه امامی در سایت کانون صرافان حدود ۲ میلیون تومان افزایش یافته است، اما همچنان این نرخ با قیمت سکه امامی در سایت اتحادیه سکه و طلا، اختلاف دارد، به طوری که در سایت اتحادیه قیمت سکه امامی در آستانه ورود به کانال ۳۴ میلیون تومانی قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز با افزایش تقریبا ۲۳۰ هزار تومانی در یک کانال بالاتر قرار گرفته و رقم ۱۹ میلیون و ۲۲۰ تومان را نشان می‌دهد.

تا حوالی ظهر امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون، رقم ۱۲ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت سکه وارد کانال جدید شد؟

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز، سکه امامی امروز تا ۳۳ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان بالا رفت و در زمان نوشتن این گزارش ۳۳ هزار و ۷۹۵ هزار تومان بود.

البته برخی از سایت‌ها مدعی بودند نرخ سکه امامی به ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم رسیده است. این قیمت در مقایسه با دیروز افزایش را نشان می‌دهد.

وب گردی

    نظر شما