سمند دوباره گران شد!

سمند دوباره گران شد!

قیمت تارا اتوماتیک و دنا تیپ یک دیروز در بازار آزاد ۲۰ میلیون کاهش پیدا کرده است. درعوض سمند EF ۷ بنزینی را ۲۵ میلیون بیشتر از دیروز معامله می‌کنند.

به گزارش 9 صبح: سمند EF۷ بنزینی امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بیشترین افزایش قیمت را بین محصولات ایران‌خودرو تجربه کرده است. مدلی که امروز ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و دیروز ۵۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شد.

از این حیث دنا پلاس اتوماتیک که با رشد قیمت ۲۰ میلیونی پا به بازار گذاشته در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد و امروز معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ارزش دارد. دنا پلاس شش‌دنده هم که امروز ۹۰۵ میلیون تومان قیمت دارد، با رشد قیمت ۱۵ میلیونی پا به بازار گذاشته است. مدل‌هایی مثل سمند LX، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم پنج تا ۱۰ میلیون بیشتر از دیروز معامله می‌شوند.

دنا تیپ یک و تارا اتوماتیک، اما در طرف مقابل بیشترین افت قیمت را به‌ثبت رساندند و درقیاس با دیروز ۲۰ میلیون کمتر فروخته می‌شوند. قیمت دنا تیپ یک به ۷۰۰ میلیون تومان رسیده و تارا اتوماتیک را یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان می‌فروشند.

قیمت تارا دنده‌ای هم با ریزش ۱۵ میلیونی به ۸۲۰ میلیون تومان تقلیل پیدا کرده و رانا پلاس پانوراما را ۶۵۰ میلیون تومان یعنی پنج میلیون کمتر از دیروز به خریداران پیشنهاد می‌دهند./فرارو

وب گردی

    نظر شما